Foto bij Hoofdstuk 59

Hallotjes!
Sorry dat ik al een paar dagjes niks geschreven heb:
Ik had het zo druk met school :'(

Ach, ik heb nu vakantie dus dat zal meer hoofdstukjes betekenen.
Nog twee hoofdstukken van dit verhaal (denk ik) en dan ga ik waarschijnlijk beginnen met het andere verhaal.
Dus als je nog geen abo hebt: zou je die dan willen nemen?

Xx,
Storiesxx3

Ilja stop de auto voor de schoonheidssalon waar ze werkt. Ik kijk haar even met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar ze lacht alleen maar naar me en stapt dan uit. Waarom zijn wij hier? Ik pak mijn tas en stap ook uit. “Il, wat doen wij hier?” “Nou kijk. Ik wilde je een verwen dagje geven maar ik moet de aankomende weken werken, dus dacht ik waarom neem ik Aimee gewoon niet mee naar mijn werk en verwen ik haar daar.” Ik begin te glimlachen en sla mijn armen om Ilja heen. “Je bent een schat, Il.” “Dat wist ik al.” Ik schiet in de lach en laat der los. Ilja lacht ook en pakt dan mijn hand vast. “Ik ben blij dat je nog kan lachen”zegt Ilja. Ik glimlach naar Ilja en dan trekt ze me mee naar binnen. Als we binnen zijn, wordt Ilja begroet door haar collega’s. Ilja neemt me mee naar achter in de winkel. Ze zet me op een stoel neer en kijkt me aan. “Jij. Blijven zitten. Hier”zegt ze en ik knik lachend naar haar. Ilja loopt naar een kamertje en ik bekijk mezelf in de spiegel. Ik heb enorme wallen onder mijn ogen en ik zie er echt slecht uit. Misschien helpt dit verwen dagje wel. Ilja komt na een paar minuten terug, pakt een stoel en gaat voor me zitten aangezien ik schuin zit. “Aim, laat vandaag alles maar over je heen komen.” “Oké.” “Zal ik maar beginnen met je nagels?” “Ja, is goed.” Ilja pakt wat spulletjes en pakt dan mijn handen vast. “Aim, je handen zien er niet uit.” “Ik zie er helemaal niet uit vandaag. Ik heb vannacht gewoon super slecht geslapen.” “Ja, wat is er allemaal aan de hand.” Ik kijk Ilja recht in haar ogen aan. Zou ik haar alles kunnen vertellen? Ja, dat kan ik. Ze is mijn beste vriendin. “Uhm… Zou ik vanaf het begin beginnen?” “Dat lijkt me wel handig.” Ilja begint met mijn nagels en ik begin met vertellen. “Nou… Je had gelijk.” “Waar had ik gelijk in?” “Je zei dat ik Charlie misschien wel leuk vind, omdat ik de hele tijd aan hem dacht en dat was waar.” “Echt”zegt ze verbaast en kijkt even op van mijn nagels. “Ja.” “Maar ik merk aan je dat je nog niet klaar bent met praten.” “Nope, dat ben ik nog niet.” “Praat verder dan.” “Ik was erachter gekomen dat ik Charlie leuk vond doordat Charlie en Esther elkaar zaten af te lebberde op Skype en ik dat zag. Ik voelde me toen zo slecht, dat ik mijn mobiel kapot heb gegooid.” “Ah, nu snap ik het.” “Peter kwam toen precies mijn kamer binnen gelopen en heeft me de hele avond getroost. Ik had mezelf voorgenomen om Charlie te vergeten, door hem te negeren. Hij bleef me berichtjes sturen en ik heb steeds niet geantwoord. Het was moeilijk maar het hielp wel. In de tussentijd, waren mijn gevoelens voor Peter steeds sterker geworden en dat leidde uiteindelijk tot onze relatie. Ik was zo blij dat Peter van mij was en dat ik Charlie eindelijk was vergeten tot de bruiloft van Gwen. Poef, daar stond Charlie weer en hij gooide alles meteen weer door de war. Op de bruiloft heb ik tegen Charlie gezegd dat hij mij met rust moest laten en natuurlijk deed hij dat niet. We hebben samen gedanst en hij heeft toen het een en ander gezegd. Voor mij was het toen afgesloten maar die klootzak had met Peter een afspraak gemaakt om samen bij Charlie’s ouders te gaan eten. Peter kon het niet meer afzeggen dus ben ik maar meegegaan. Nou Il, dat was dus ook geen succes. Charlie vroeg Esther voor mijn ogen ten huwelijk. Blijkbaar waren mijn gevoelens voor hem nog niet weg. Ik ben toen naar buiten gerend en ben buiten over mijn nek gegaan. Peter en ik zijn daarna naar huis gegaan. Twee dagen daarna ging Peter weer terug naar Engeland en Charlie kon me weer niet met trust laten. Ik moest gister mensen interviewen in de stad en natuurlijk kwam ik Charlie weer tegen. Hij vroeg waarom ik de vorige keer was weggegaan en nog meer. Ik ben weer weggelopen en gister avond stond hij opeens voor de deur. Toen heb ik hem weer duidelijk gemaakt, dat hij mij met rust moest laten en dit keer leek hij het te begrijpen. Hij is daarna weggegaan en toen ben ik ingestort, maar dat heb je zelf gezien. Il, ik ben gek op Peter maar mij gevoelens voor Charlie zijn er ook nog steeds. Ik word gek van mezelf en ik mis Peter ontzettend.” “Ach, meis. Geloof me alsjeblieft, als ik zeg dat alles goed komt. Je hebt nu gewoon even je gevoelens niet onder controle. Het is slim van je dat je Charlie hebt gevraagd om je met rust te laten en misschien is het ook beter dat Peter in Engeland is. Alleen zo kan jij je gevoelens op een rijtje zetten.” “Dat hoop ik dan maar, want nu lijkt het erop dat dat niet gaat gebeuren.” “Het komt goed. Ik ben er altijd voor je.” Ilja staat op en geeft me een knuffel. Ik sla mij armen ook om Ilja heen en dan geeft Ilja opeens een gil. Ze laat me los en gaat zitten. “Il, wat is er?” “Je nagels zijn nog nat.” “Oh.” Ik leg mijn handen snel weer op tafel en dan schieten we beide in de lach. Wat ben ik blij met z’n vriendin als Ilja.

Reageer (2)

  • xSmallx

    Aaw lief van ilja dat ze aimee verwend! Echt lief! Ze moet trouwens gewoon met peter gaan! Als charlie echt van haar houd vraagt hij niet Esther voor haar ogen ten huwelijk... #team Peter(H)

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    haha ilja is echt te grappig.
    en ze moet charlie gewoon vergeten, net wat ze zegt: hij wil je niet kwijt, hij houd van je blabla, maar ondertussen lebbert hij wel even zijn vriendin af en vraagt haar gvd ook nog is ten huwelijk en dat allemaal voor haar neus!!!!
    echt omg die charlie is zo'n :@
    die ass verdient gewoon geen liefde en al helemaal niet van aimee. aimee hoort bij peter en peter bij aimee, klaar!
    zo ik heb gesproken! snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen