Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (deel 11)

Hey Sweety's

Sorry dat deze wat korter is maar anders kom ik niet goed uit om het spannend te houden(A)


Ik ben ook begonnen met een nieuwe story;)

http://www.quizlet.nl/stories/9574/escape-to-the-stars-bill-kaulitz-en-strify-lovestory/


xx Candy

"Bill! Laat me even...Aaaahh!".
Te laat, Bill heeft mijn penis alweer diep in zijn mond en zuigt er hard aan.
"Bill...Aaah, Bill! Nee wacht! Aaah BILL STOP!".
Met een beteuterd gezichtje en een heuse pruillip kijkt Bill me aan.
"Vind...vind je het niet leuk dan?" vraagt hij trillend.
Uit zijn oog ontsnapt een traantje die langzaam over zijn wang glijd. Teder wrijf ik het weg en neem Bill in mijn armen.
"Tuurlijk liefje vind ik het leuk wat je met me doet maar jongen laat me alsjeblief even op adem komen".
Bill snikt even en legt dan zijn hoofd op mijn borst.
"Okey Tommi je krijgt 5 minuten".
Ik lach en geef hem dan een kusje op zijn kruin. Bill blijft heel de tijd mijn liesstreek strelen en na even houd het plots op.
Ik richt me wat op en vertederd kijk ik in het gezichtje van mijn slapende broertje.
"Je bent zo mooi" fluister ik stilletjes.
Voorzichtig om Bill niet wakker te maken probeer ik recht te staan want zo op de koude grond in slaap vallen zie ik echt niet zitten.
Het lukt me om Bill in mijn armen te tillen en hem naar boven te dragen.
Voorzichtig leg ik hem in ons bed en dek hem lekker warm toe, ikzelf loop nog snel naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en een plasje te doen. Als ik terug in de slaapkamer kom heeft Bill zich al in een bolletje gedraaid en ligt zalig te snurken, jaja op MIJN kussen. Lachend kruip ik aan Bill zijn kant van het bed en leg me heel dicht tegen mijn broertje aan.
Ik hoor hoe Bill wat brabbelt in zijn slaap maar wat hij precies zegt versta ik niet wel merk ik dat hij heel onrustig is. Zachtjes streel ik door zijn haren en voel hoe hij wat kalmeert en zich dan omdraaid en diep in mijn armen wegkruipt.


*devolgendemorgen*


Langzaam word ik wakker door zacht gesnik, even denk ik dat ik het droom maar als ik mijn ogen open zie ik dat Bill op de rand van het bed zit met de gifbeker in zijn handen.
Paniekerig spring ik recht en trek de beker uit zijn handen. Onmiddelijk begint Bill hartverscheurend te huilen.
Snel zet ik de beker op het nachtkasje en neem Bill in mijn armen.
"Bill! Zeg me alsjeblief dat je er niet van gedronken hebt hé? Alsjeblief laat het geen waar zijn, we zouden dit samen doen!"...




REACTIES BITTE;)

xx Candy

Reageer (21)

  • Sick

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    1 decennium geleden
  • DOMOnerd

    erhfgdsvan snel en heel snel verder jij spannend

    1 decennium geleden
  • TOMISHOT

    Het einde is in zicht als Bill er al van gedronken heeft.. :'(
    Snel verder <3
    En ik hoop dat als deze is afgelopen dat je dan een nieuwe twincest gaat schrijven, want hij is echt geweldig.. En je schrijft mooi.. en I (A) Twincest.. (A)

    1 decennium geleden
  • barbara

    Omg C. ga please nu verder!!!

    1 decennium geleden
  • Nelee

    Snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen