Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Thangurel

    Hier onstaan veel misverstanden over (meestal veroorzaakt door mensen die denken dat ze weten hoe dwergen in elkaar zitten in Tolkiens wereld, alleen doordat ze de film hebben gezien die dit naar mijn mening helemaal niet goed weergeeft (KILI BLIJFT NIET ACHTER, DAT ZOU THORIN NÓÓ'ÍT DOEN GRRRRRRRRRR :@), maar dwergen zijn niet slecht van aard.
    En Thorin en de anderen ook niet, ze zijn slechts getraumatiseerd en hebben het gevoel dat ze niemand kunnen vertrouwen. Ik bedoel, als het jou was overkomen - alles wat zij hebben meegemaakt - hoe zou jij dan reageren?

    Over jouw verhaal, want ik dwaal dus weer heel erg af, dat is realistisch.
    Ze hééft bijna geen stem meer over, dat is een feit waar je niet omheen kan. Elfen zijn geen mensen, maar ook niet almachtig. Iets wat je niet moet vergeten, en jij niet bént vergeten. Ikzelf merk altijd dat ik dit niet kan. Bij mij had ze nog gewoon help kunnen roepen, omdat ik dat zo graag wil. (groot schuld,- en medelijdengevoel hierso) Maakt het verhaal er alleen maar slechter op. Wees er maar trots op dat jij het wel kan, want dat is echt knap!
    Wat mij ook zo aantrekt, is dat ze halverwege het verhaal in komt vallen, wat beter in het verhaal past dan wanneer een elf meteen vanaf het begin meegaat - dit kan bij mij echt niet, geen idee waarom maar ik blijk meer waarde te hechten aan dit feit van het verhaal dan het feit dat er eigenlijk helemaal geen elf bij is.
    Ik vind vooral die verliefdheid van Alyssae die nog gaat komen heel interessant.


    Ik hou, zoals je misschien wel ziet aan mijn username, dat ik van Tolkiens elfennamen houd.
    Weet je toevallig wat Alyssae betekent? Lasseth betekent Blad

    9 jaar geleden
  • TurboNerd

    Omg net 2 hoofdstukken gelezen en vroeg me meteen af waarom ik dat niet eerder deed, echt super!

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    Natuurlijk doet hij dat.

    1 decennium geleden
  • DecemberRain

    nice ^^

    1 decennium geleden
  • Vallisneria

    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen