Foto bij 01. Horan19 ~ Harry Styles

Eerste is af :D

oké hij is niet goed ofzo maar hoop dat je er blij mee bent

laten we zeggen oefening baart kunst?

Eindelijk is het concert dan afgelopen, dat je bloed eigen BFF je heeft overgehaald om hier heen te gaan nooit meer. Moest ze ook nog zo hoognodig naar de WC. Dus nu zijn jullie op een of andere manier uit de menigte gegaan en opzoek gegaan naar de WC. Je lacht in je zelf als je het weer voor je ziet je vriendin die het bijna in der broek doet en jij zo traag als het maar kan over de hekken en onder de hekken door gaat. Je schrikt op uit je gedachte als je stemmen hoort. Je begint zenuwachtig te worden wie kan dat nou zijn? Dan zie je een jongen om de hoek komen. Je herkent hem vaag is dat nou een van de jongens die je op het podium zag? Hij ziet dat jij naar hem kijkt en begint te lachen, o god dit gebeurt mij weer denk je bij je zelf en je kijkt weg en laat je tegen de muur aan naar beneden zakken. Hey, wat doe jij nou hier helemaal alleen? Arrogant kijk je hem aan wachten tot mijn vriendin klaar is. Twijfelend kijkt hij je aan heb je niet genoten van het concert? Ik ben Harry by the way maar dat wist je vast al. Je zucht diep en zegt dan maar eerlijk: Nee ik heb niet genoten ik moest verplicht mee dus ik wist niet dat je Harry was ik ben Eloise je kunt nu wel weer doorlopen. Hij kijkt je even verbaasd aan maar lacht dan sneeky nou misschien moet je me maar leren kennen. En komt vlak naast je zitten. Je negeert zijn opmerkingen maar en begint wat te rommelen met je mobiel. Je voelt zijn zwoele adem in je nek je voelt dat hij je observeert. Je draait je hoofd waardoor jullie gezichten nog maar een paar centimeters van elkaar zijn verwijderd. Hij plaatst zijn hand in je nek en zoent je. Verbaasd als je bent begin je langzaam te beseffen wat je aan het doen bent. En duwt hem van je af. En staat op en loopt zonder reden de gang uit ook al heb je geen idee waar je heen gaat. Je hoort de voetstappen achter je aan. Je gaat steeds sneller lopen tot je van achter wordt vastgepakt je wilt gillen maar er wordt een hand voor je mond geplaatst, je word licht op getild en naar een soort van kamer gebracht als je ogen aan het licht zijn gewend zie je dat het gewoon een kast is de kast van de conciërge. Hij draait je om zodat je recht in zijn ogen kijkt, en met een zwoele stem zegt; ik haal mijn hand weg als jij beloofd niet meteen te gaan gillen. Je knikt en hij haalt zijn hand weg. Je kijkt hem aan en ziet de tranen in zijn ogen. Hoe veel je hem nu ook haat je hebt een zwak voor jongen die huilen en geeft hem spontaan een knuffel. Hij gaat meteen in op je knuffel nou dit was dan ook weer niet de bedoeling... Je laat hem los maar voelt hoe zijn handen onder je shirt proberen te gaan. Je duwt hem voor de tweede keer van je weg en deinst naar achter. Hij kijkt je aan, en verlaat dan de kast. Verbaasd blijf je achter en loopt dan terug richting de wc waar je vriendin nog steeds is je klopt aan en vraagt of alles goed gaat. Je krijgt wat gemompel en een ja terug en je gaat weer zitten. Dan zie je Harry voorbij komen met wat andere jongens waarschijnlijk van de band. Ze kijken je allemaal lachend aan en lopen dan door. Harry zegt niets, kijkt je alleen maar aan je kunt het helemaal niet meer geloven en beseft het dan ook nog niet helemaal. Je springt op en kijkt hem ongelovig aan, je wilt wat zeggen maar je ziet dat je vriendin klaar is je rent naar haar toe pakt haar hand en rent weg. Je vriendin kijkt vragend achterom is dat nou One Direction? Ja, dat zijn ze kunnen we nu gaan? Ben je gek! Dat is One Direction! Je kijkt haar aan en zegt dan maar: en jij denkt dat ze hier een gillende fan binnen laten kom laten we nu maar gaan voordat de beveiliging komt... Ze knikt en loopt achter je aan naar de auto. Als je in de auto zit en op de snelweg rijdt en je het onderwerp One Direction je neus uitkomt begin je te beseffen wat er allemaal is gebeurd. Als je ooit nog een keer die Harry Styles zou ontmoeten zal jij wel even laten zien dat er niet te spotten valt met Eloise Josephine Caspari!


nou hoop dat jullie het leuk vonden en graag reactie wat je er van vond
xxx

Reageer (6)

  • xxlizziexx

    Echt leuk

    1 decennium geleden
  • agirlx

    hahaha, echt leuk! (flower)

    1 decennium geleden
  • PezzEdwards

    leukkkk

    1 decennium geleden
  • maaikelove1d

    Hee, super leuk even een tip:
    Als mensen iets zeggen, gebruik aanhalingstekens en af en toe wat enters. Leest fijner x

    1 decennium geleden
  • MrsAllen

    PERCIES ZOALS IK HET VOOR ME ZAG!
    Thnxx dat je hem wou maken.
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen