Foto bij Man, I Don't Even Know You!

Naminé Pov:

-Aangekomen op de crossbaan-

Nikita is weer eens aan het crossen, terwijl ik wat omkijk naar leuke jongens. Hmm... Vandaag niet zoveel echt leuke jongens. Komt nog wel. Het is nog vroeg! En daar gaat er weer een op zijn bek. Die valt dus metteen af. Terwijl hij nog best knap was. Er komt een grote ploeg jongens het terrein op. Kijk daar was ik nou op aan het wachten. Ineens zie ik Nikita naast me verschijnen.
'Al wat jongens gezien die je waard zijn?' grinnikt ze. Ze was me weer eens aan het uitlachen. Ik was soms ook wat te kieskeurig in jongens, maar ja, je moet natuurlijk ook niet zomaar met elke oetlul nemen!
'Nee niet echt' zei ik nep teleurgesteld terwijl ik een pruillipje op zet, 'er was één die een kans had en toen pleurde hij op zijn bek' Nikita grinnikt. 'Loser!' zeiden we tegelijk. Samen keken we naar de ploeg jongens die nu ook bezig waren met crossen.
'Kijk die zijn me nou wel waard' lach ik. Nikita lacht mee. Na een tijdje kijken kwamen er een paar naar ons toe. Het klikt wel.
'Hé zou ik je nummer mogen?' vroeg één jongen.
'Ja hoor heb je een briefje?' vroeg ik. Hij schudde van nee.
'Wel een mobiel waar je het metteen in kan zetten' zei hij lachend.
'Ook goed' grinnik ik.
'Daar komt niks van in!' riep een woeste man achter ons. What The Fuck?! Wie is hij nou weer.
'Is dat je pa?' fluistert de jongen naar mij. Ik schudde wild mijn hoofd.
'Ik ken hem helemaal niet!' fluister ik terug, 'is dit één van jou vrienden Nikita?' Ook Nikita schudde heftig haar hoofd.
'Meneer, wie bent u?' vroeg ik dan maar.
'Gaat je niks aan!' snauwde hij mij af.
'U heeft niks over ons te zeggen' zei Nikita brutaal.
'Nikita, nou geen problemen zoeken' sis ik tegen Nikita. Verontwaardigd keek ze me aan. Terwijl ik streng terug keek.
'Misschien moet ik maar gaan' zei de jongen.
'Ja doet dat maar' zei de man.
'Nee wacht! Blijf nou gewoon nog even!' zei ik zenuwachtig. Come on! Eindelijk een leuke jongen gaat een vage vreemde man het verpesten. Hij maakt me gewoon bang. Ik ben de laatste tijd wel weer bang eerst die man met die vreemde stem en nu... Hé wacht eens even! Wat nou als dit die man met die vreemde stem was! Oké nu was ik nog banger.
'Nikita, is dit misschien die enge man die ons steeds belde?!' fluisterde ik bang naar Nikita.

Reageer (2)

  • Brainless

    snel verder!! Anders ga ik je stalken en ik ben niet leif als ik iemand stalk(N)(A)
    Xx. mich

    1 decennium geleden
  • NNoise

    ohgosh snel verder!:O:9~:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen