Hoi! Bovenstaande foto is het plaatje voor dit verhaal geworden. Ik heb een genialle app: Pic Collage en dan kun je met foto's allemaal collage's maken en die van anderen bekijken. Hij is best wel stoer. Ik kan hem niet gewoon bij het verhaal zetten aangezien ik niet weet hoe dat moet. Maar als een van jullie me dat uit kan leggen... Oke, ik zal zo snel mogelijk weer activeren maar ik ben nogal lui en op school sta ik er ook niet te best voor. (frans een 4.6 haha) dus doe ik dat als ik thuis kom en daarna nog even wat verhalen lezen (serieus, momenteel heb ik maar tijd voor 3, de rest moet ik ook nog eens ophalen. Dus deze vakantie ga ik weet wat schrijven! En Sandra, je hebt nog geen abo en dat had je wel beloofd... Nu mag je op school niet meer lezen tot je een abo hebt ghehe. Btw, ik schrijf momenteel ook nog een verhaal over mij en mijn lieve directioner-vriendinnetjes. Zal die ook nog eens online zetten. Dag mensen! Fijne vakantie! (p.s. Wie gaan er allemaal naar 1D? Ikke niet maar 5 mei op net 5 om 16.00 komt er een documentaire over onze lieve jongens op tv, tenminste w in Nederland. Kijken!!!)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen