Foto bij Hoofdstuk 15

"Woow.... Wat een ruimte!" Roep ik enthousiast zodra ik de mega kamer bekijk waar ik de komende week ga verblijven.
"Het lijkt echt verdomd veel op onze eerste kamers, maar dan zonder de tussen deur." Merkt Harry meteen op.
Ik bestudeer de kamer nauwkeurig en zie inderdaad dat het er vreselijk veel op lijkt. De bedden staan hetzelfde opgesteld, er staan evenveel tv's en kastjes en even veel badkamers, wat betekend dat we er nu dus twee hebben... Dat kan een hoop tijd gaan schelen.
Er is alleen een ding anders, wat eigenlijk een dubbel zo groot balkon moest zijn is een deur.
Ik ben gelukkig niet de enige die dat ziet, Liam ziet het ook. Hij komt naast me staan en zegt: "Moet dat geen balkon zijn?"
Ik knik, maar zeg niks terug. Ik word helemaal zenuwachtig als hij zo naast me staat. En hij ruikt zo lekker.
"Joehoee..." Liam zwaait met zijn hand voor mijn gezicht, kennelijk was helemaal in gedachten verzonken.
"Sorry.." Zeg ik en ik schud mijn hoofd.
"Eens kijken?" Vraagt hij dan en hij draait zijn gezicht naar mij.
Ik durf niet terug te kijken en antwoord: "Waarom niet?"
Uiteindelijk kijk ik hem toch even snel aan en mijn ogen verdrinken in zijn mooie bruine stralende ogen.
Niet staren, Anne niet staren, niet staren, Anne, Anne, NIET STAREN.
Ik kijk snel weg, naar de geheimzinnige deur en loop er naartoe. Ik draai me om en zie alleen Liam nog in de kamer. Geen flauw idee waar de andere zijn, maar met Liam kan ik me vast en zeker ook vermaken... hihi.
"Oke..." Zegt Liam als hij naast me staat, recht voor de deur.
Ik leg mijn hand op de klink en zucht. WAT GAAT DIT EEN GEVAARLIJKE MISSIE WORDEN JONGENS..... (sarcasme, ik zeg het maar aangezien je het met lezen niet merkt)
Tot mijn grote verbazing legt Liam zijn hand op die van mij. Ik bevries... wat betekend dit? HAD HIJ GEEN VRIENDIN? Ik begin te blozen en mijn hart gaat te keer als een bezetene.
Uiteindelijk lukt het me toch om hem aan te kijken.
"Dan is het minder eng." Zegt hij, alsof hij weet wat ik denk.
"3,2,1" Tel ik af en samen trekken we de deurklink omlaag om vervolgens de deur open te gooien.
"Wow."
"Whaaaaat?"
Daar staan we dan, twee idioten in een deur opening, met open mond, een kamer aan te staren.
"ZWEMBAADDDDDD" Hoor ik opeens een paar stemmen achter ons roepen. Ze rennen op Liam en mij af, maar we kunnen nog net op tijd schuiven.
Het zijn Niall, Louis, Harry en Zayn. Ze rennen als een gek door de kamer. Liam en ik staan nog steeds maar wat te staren.
EEN F*CKING ZWEMBAD VOOR ONS ALLEEN!!!!
"Oke.. oke... even rustig!" Roept Harry opeens.
"We gaan er samen van genieten. We springen er allemaal tegelijk in." Vervolgd hij als iedereen wat rustiger is
Ook Liam en ik zijn weet 100% in real life.
We gaan allemaal in een rijtje staan en tellen af, ik weet al wat er gaat gebeuren.
"Op 3. 1, 2, 3..." Roept Louis.
Iedereen zet aan maar houdt daarna in, waardoor het verwachte gebeurde, de geniale grap
We moeten allemaal, stuk voor stuk, keihard lachen, maar na een tijdje is Niall nog steeds niet boven...



Heey
34 abo's en 5 bladwijzers WOW JUST WOW.
Bedankt allemaal... maar oke, 34 abo's (woohoo) en maar 3 reacties ofzo?
Ze maken me allemaal zo blij... duss....
*kuch* zeikerd *Kuch*

En de Q&A komt hierna, DUSSSS ALLES ABO'S VRAGEN!!!!
hahah ik kan niet wachten totdat ik ze mag beantwoorden. (:
X

Reageer (4)

  • Multiply

    Haha, ik vind dit zo grappig! Ze moet verliefd worden op Nial... I mean, wie wil dat nou niet??? :P

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    haha niall :) ma oooh nee em moe bovenkomen eh, anders kan anne hem redden :p

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Ik heb nog een vraag voor iedereen:
    Als je ooit (nog) een tattoo neemt, wat voor een word het dan, en waar komt 'ie dan?
    Xxxlaura
    Snel verder!! I love it!

    1 decennium geleden
  • Horibe

    Omg neeeeeeeeeeeeee Nialll dat doe je mijn toekomstige man toch niet aan :(
    Oke ik moet blij zijn dat me vriendje nog geen nederlands kan want anders had ik nu serieus problemen gehad omdat hij namenlijk naast me zit xD
    Snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen