Foto bij • 6. Jessica Carter

Uiteindelijk was het dus geregeld en zou ik over een week mee gaan naar playlist live, en was er geregeld dat ik bij Louise en Zoë, op de kamer zou komen. Ze waren zo enthousiast geweest, nadat ik het Alfie had verteld wist daarna bijna iedereen het, en gelukkig waren ze dus allemaal enthousiast mijn vliegticket was geboekt, Ik had Finn uiteindelijk heel erg bedankt, en hem het geld terug betaald, maar hij had het niet aangenomen. Maar hij zou het nog terug krijgen, hoe ik heb geen flauw idee maar het ging gebeuren. Ik zou er een anderhalve week blijven, en nu zat ik dus bij Alfie, op zijn bank naar huizen te kijken, en de reden daarvoor was, dat het thuis niet lukte omdat Allison de hele tijd mijn laptop afpakte, en dan begon met smeken, maar ze zou me later nog dankbaar zijn. " And, are you finding something?" vroeg Alfie, die tegenover me zat.

" Nothing, there to expensive, " zei ik, en keek weer verder. " I know something," zei hij, en ik ging meteen recht zitten, " than tell me," zei ik, en keek hem nieuwsgierig aan, " Yeah, But first you need to do something" zei hij, " what,?" vroeg ik, " Make your own youtube channel," zei hij, en ik keek hem aan, ik zat er nu al heel lang over na te denken, " your going to do great, and I know , your going to have so much subscribers, how long are you thinking about this, like 3 months, and your going to playlist live with us, so please, ?" vroeg hij en deed toen een pruillipje, " Okay, fine, you convinced me" zei ik, en keek daarnq lachend naar Alfie die zijn handen in de lucht had gegooid en' victory,' riep. " okay, so let's do this" zei Alfie terwijl hij zijn laptop over pakte. " Okay, first the name" zei hij, en ik dacht na, " maybe, just JessCarter?" vroeg ik, hij knikte maar hij was al bezet, " JustJessCarter?" stelde Alfie voor, ik knikte en die lukte wel. dus uiteindelijk had ik dus een naam, en enkele minuten daarna hadden we het kanaal.

En na een halfuur was alles geregeld met lay out, en Alfie keek me alleen maar grijnzend aan, " loser" zei ik,en sprong op hem en gaf hem een knuffel, Alfie kon nog net zijn laptop weg leggen, waardoor ik in lachen uitbarstte, en nu werd platgedrukt door Alfie omdat hij een stuk sterker was, " so and now your going to tell me that house," zei ik, en hij knikte, " well, a friend of mine, Josh lives in London, in an apartment block, and he said their are a lot free, on this moment, and because your dad is going to pay it," zei hij en ik knikte, hij gaf me de site, en ik schreef het nummer op, ik zou later bellen. " Okay, and now we need to go," zei ik, en hij keek me vragend aan, " why we?' vroeg hij. " Because I'm going to treat you, on Italian," zei ik, en hij keek me glimlachend aan, " Let's go bestie" zei hij, waardoor ik moest grinniken.

Toen ik 's avonds eindelijk heel laat thuis kwam, ik was nog heel laat bij Alfie gebleven. Ik gooide de deur achter me dicht en Allison keek me grijnzend, "So, Alfie convinced you," zei ze, " who do you know?' vroeg ik, " well, me and all the others planned this game, who could convince you the first, and Alfie won, so he tweeted it," zei ze, " so you, and everyone ?" vroeg ik, " Yes, " zei ze,

Reageer (1)

  • Sketch

    VERDEEEEERRR (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen