Foto bij Hoofdstuk 64

Ik draai heen en weer in mijn bed en open dan mijn ogen. Waarom kan ik nou niet gewoon slapen. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het vijf uur ’s ochtends is. Wat is dit? Ik wil slapen. Ik ben morgen vrij en daarom kan ik uitslapen. Ik draai me op mijn zij en sluit mijn ogen. Ik probeer in slaap te komen maar het lukt me niet. Ik ga weer op mijn rug liggen en staar naar het plafond. Wat zou ik nu graag willen dat Peter hier was. Dan was ik tegen hem aan gekropen. Dan zou ik zijn warmte voelen en gelijk in slaap zijn gevallen. Oh, wat mis ik hem zeg. Nu helemaal. Ik ga met mijn vinger over de ring die Peter mij gegeven heeft. Ik voel dat er een traan naar beneden rolt en veeg die snel weg. Waarom blijf ik hier? Ik ben de komende drie dagen vrij en ik mis Peter ontzettend. Waarom doe ik dan niks. Ik stap uit bed en start mijn laptop op. Ik ga naar de site van Schiphol en kijk wanneer er een vliegtuig naar Engeland gaat. Ik zoek en kom er dan achter dat er om acht uur een vliegtuig gaat. Je moet altijd twee uur van te voren aanwezig zijn, dus dan zou ik uiterlijk om zes uur op Schiphol moeten staan en dat ga ik wel redden. Zou ik het gewoon doen? Zou ik gewoon naar Peter gaan? Ach, waarom niet. Ik mis hem heel erg en ik ben toch vrij. Ik boek een ticket, print de gegevens uit en sluit dan mijn laptop af. Ik loop naar mijn kast, pak mijn koffer en gooi die vol met spullen. Mijn paspoort pak ik ook en doe ik een tas. Net zoals mijn portemonnee en nog een paar spulletjes. Ik kleed mezelf aan en gooi dan nog een paar dingen in mijn koffer en tas. Oké ik heb alles. Dat denk ik tenminste. Ik bel een taxi en die komt er zo aan. Ik moet alleen nog tegen Ilja zeggen dat ik naar Engeland ga. Ik loop naar Ilja´s komen en loop stil naar binnen. Ik hurk naar Ilja´s bed neer en schud Ilja een beetje heen en weer. “Ilja wordt even wakker”zeg ik maar Ilja wordt niet wakker. Waarom slaapt zij altijd zo diep. “Il”zeg ik nu iets harder en Ilja wordt wakker. “Jezus, Aim. Wat doe je”zegt ze slaperig. “Ik moest alleen even tegen je zeggen dat ik naar Engeland ga en daar twee dagen blijf.” “Wat”zegt ze en opent haar ogen. “Ik ga naar Peter toe.” “Oh oké. Doe hem de groeten van me.” “Zal ik doen”zeg ik lachend. “Ik zie je over twee dagen weer. Doeg”zeg ik en geeft Ilja een kusje op haar wang. Ilja draait zich om en is dan gelijk weer in dromenland. Echt Ilja weer. Ik loop naar mijn kamer, pak mijn koffer en tas en loop naar beneden. Ik open de deur en de taxi staat er al. Ik stap in en zeg tegen de man dat ik naar Schiphol moet.

Het vliegtuig landt in Engeland en ik stap gelijk uit. Ik haal mijn koffer op en loop dan naar buiten. Ik heb Peter nog niet laten weten dat ik kom. Ik verras hem, dat vind ik leuker. Als ik buiten sta kijk ik op mijn horloge. Wat ga ik nu doen? Het is nu negen uur en Peter is vast aan het werk. Ik ga wel eerst naar zijn huis, zet mijn spullen daar en verras hem dan op zijn werk. Ik hem toch zijn huissleutel, dus ik kom wel binnen. Ik houd een taxi aan en stap in. We rijden naar Peter’s huis en ik betaal de taxi. Ik open de deur en loop naar binnen. Binnen is het een grote bende. De keuken ligt vol moet vaat en over liggen pizzadozen en lege zakjes chips. Peter wat heb je gedaan. Ik zucht even en loop dan eerst naar de wc omdat ik nodig moet. Als ik naar de wc ben geweest, zet ik mijn koffer en tas boven neer, waar het ook een bende is. Weet je wat. Ik ga eerst wel alles opruimen, ga dan even douchen en ga dan naar Peter toe. Ik begin in de slaapkamer, waar allemaal kleren liggen. Ik gooi de vieze kleren in de wasmand en hang de schone kleren in de kast. Ik maak het bed ook op en zie dan een foto van mij en Peter naast het bed staan. Ach, Peter is toch een schat. Als ik de slaapkamer schoon genoeg vind en de badkamer ook heb gedaan, begin in aan de woonkamer. Na een half uurtje is die ook weer schoon en kan ik eindelijk gaan douchen. Ik leg een leuk setje klaar, zodat Peter’s mond straks open zakt als hij mij ziet. Ik stap onder de douche en na een kwartiertje stap ik daar weer onder vandaan. Ik kleed me aan en doe wat make-up op. Ik doe mijn haar snel en loop dan naar beneden. Ik pak mijn telefoon, de huissleutels en wat geld en loop dan naar buiten. Ik ben zo blij dat het zo’n lekker weer is in Londen. Ik zet mijn zonnebril op en loop naar een taxi. Ik geef de chauffeur het adres van Peter’s werk en hij rijdt dan weg. Nog even en ik zie mijn schatje weer.

Reageer (2)

  • Girlicious

    jeeeeeeeeeej ze zien elkaar strakjes weer!!!!
    omdat jij mij weer blij maakt met het feit dat aimee terug gaat naar peter krijg je van mij een kudo
    ben inderdaad erg benieuwd hoe peter gaat reageren..
    ze moet gewoon in engeland blijven, is ze ook gelijk van charlie af!
    snel verder schat(K)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Leuk!!!
    Dat setje is echt leuk!!
    Snelverder?! Ben benieuwd hoe Peter reageert!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen