Foto bij 007

Pierre zette zijn beker koffie op het bankje. Tot zijn grote verbazing gingen de jongens ook in het midden van de zaal staan. ‘Nee, nee, nee, joellie blijven hier staan, joellie zijn geen meisjes, of wel?’. Louis begon te lachen. ‘Nee, sorry’. Snel liepen de drie jongens weer terug. ‘Oke, meisjes, beetje uit elkaar gaan staan’. Niall en Zayn liepen lachend door de openstaande deur de zaal binnen. Sam herkende Zayn meteen. Ze was zijn woorden van gister nog niet vergeten. ‘Popsterren, joellie zijn te laat, volgende keek op tijd komen’, zei Pierre. Hij sloot de deur en keek hen even streng aan. Meteen waren ze allebei stil. ‘Sorry…’, mompelde Zayn. ‘Sorry, Pierre’, verontschuldigde Niall. ‘Oke’, begon Pierre weer. Sam fronste lichtjes. Ze begon het behoorlijk irritant te vinden dat hij zo vaak ‘oke’ zei. ‘Ik joellie nu vertellen wie joellie gaan dansen met’. Hij keek even van de jongens naar de meisjes. ‘Krullen, jij danst met Emily’. Hij wees van Harry naar Emily, die een gilletje niet kon onderdrukken. Harry glimlachte even naar haar. ‘Sorry…’, mompelde ze beschaamd. ‘Loop maar naar jou danspartner’. Pierre maakte een paar vage bewegingen naar Emily, waarna Harry naar haar toe liep en naast haar ging staan. ‘Blonde popster gaat met Nathalie’. Niall knikte een liep naar Nathalie, die met haar ogen rolde en vervolgens de andere kant op keek. ‘Zayn danst met dropje’. ‘Dropje?’, vroeg Zayn met een verward gezicht. Sam moest ongecontroleerd lachen. Ze sloeg een hand voor haar mond. ‘Ja, jij danst met dropje, niet klagen’. Pierre wees naar Sam. ‘Ik klaag niet, ik-‘. ‘Nee! Niet praten, gewoon naar dropje gaan’, onderbrak Pierre Zayn. ‘Oke…’, mompelde hij, terwijl hij naar Sam toe liep. Ze bleef maar naar zijn ogen kijken. Zo groot, bruin en perfect. Hij leek Bambi wel. Zijn ogen waren niet het enige dat perfect aan hem was. Sam bekeek hem even goed. Ze besefte al snel waar ze mee bezig was en wende haar blik weer naar Pierre. Ze had een vriendje. Ze kon niet zomaar naar andere jongens gaan kijken. Zayn glimlachte even naar haar, wat haar toch weer deed lachen. ‘Sssht!’, riep Pierre. ‘Liam met Jennifer’. ‘Waarom noemt hij jou dropje?’, vroeg Zayn op gedempte toon. ‘Weet ik niet’. Ze keek hem even met pretlichtjes in haar ogen aan, maar keek ook weer snel naar Pierre. ‘Oke, dan andere popster dansen met Rachel en klaar, ik doe voor hoe joellie liften’. Pierre liep naar Nathalie. ‘Jij springt, maakt jou rug hol en doet armen naar de grond’, vertelde hij haar. Hij kwam achter haar staan en legde zijn handen op haar heupen. ‘Spring’. Nathalie boog door haar knieën, waarna ze omhoog sprong. Pierre tilde haar boven zijn hoofd. Nathalie maakte haar rug hol en spreidde haar armen naar de grond. Pierre draaide een paar keer langzaam rond. Het zag er werkelijk prachtig uit. Hij zette haar voorzichtig weer op de grond. ‘Oke, nu joellie’. Niall begon te lachen. ‘Dat lukt nooit’, bracht hij uit. Pierre draaide zich naar hem om. ‘Ik ben beste dans leraar op aarde, ik ga jullie dat leren’. ‘Eigendunk…’, mompelde Jennifer. Sam voelde Zayn gewoon naar haar kijken. Ze draaide haar hoofd naar hem. ‘Wat is er?’. Hij keek haar ietwat angstig aan. ‘Dit gaat me echt nooit lukken’. Sam glimlachte bemoedigend. ‘Tuurlijk wel’. ‘Nee, echt niet, straks laat ik je vallen’. ‘En dan…?’. ‘Straks breek je nog wat’. Sam lachte even. ‘Ik breek echt niet zomaar wat, ik kan wel wat hebben’, stelde ze hem gerust. ‘Sssht! Dropje, stil!’, riep Pierre. Sam draaide zich weer om en Zayn haalde even diep adem. ‘Oke, wij beginnen met gewoon meisje optillen’.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen