Geen Hoofdstuk sorry!
Maar ik moet dit even kwijt!! Ik ben gewoon vandaag weer naar het concert geweest!! Vooraan :D Werd meegevraagd door vriendin en dat kon ik niet afslaan ofcourse!
Hoe erg is dat? En Harry herkende me haha dus weer sexy blikken gehad..
En ze waren geweldig!!! Zoooo leuk!
In oranje pakken aan het eind! En die van Liam bleef maar afzakken.. Harry gooide een stroopwafel op hun eigen bodyguard en haalde een hoge noot niet haha. Arme hij..
Echt topavond!
Zijn er abbo's ook geweest???

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • AnkePayne

    haha oooow liametje, zo een cutie :) ma ja die kostumen waren wss speciaal daarvoor gekocht en wss hadden ze nie veel tijd meer :)

    1 decennium geleden
  • TheDuchess

    Haha ja echt lucky!!
    Nou ze konden in Amsterdam wel hoger gillen dus het was luider haha.
    En dat ze die pakken aan hadden vonden ze helemaal leuk, wat ik goed kan begrijpen haha.
    Maar ze hebben niet zozeer gezegd beter dan.. Anders gok ik!
    Ja die broek van Liam was echt veel te groot haha. Dus op een gegeven moment lachte Zayn hem keihard uit omdat z'n broek half op z'n enkels hing :P

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    wooow amai 2 keer in een week! Ik ben echt jaloers nu :) Ma mag ik dan efkes iets eerlijk vragen? Sommigen zitten nu bezig da ze Holland veel beter vonden en Antwerpen nie? Is da waar? En omg wa was er me liametje?

    1 decennium geleden
  • AlphaWolve

    Ikke niet :'( Das niet leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen