Foto bij Moon?!

Whaaaaaaaat?!!! :(

Dan zie je dat Moon er ook is. Ze probeert je na te doen maar het mislukt. Je denkt lekker voor haar maar ze valt tegen Milan aan. Milan valt ook mee naar de grond. Moon ligt boven op Milan en verontschuldig zich. Milan probeert op te staan maar Moon houd hem stevig vast. "Auwww mijn been"Gilt Moon in de oren van Milan. Je schaatst naar Milan toe en probeert hem omhoog te trekken maar Moon laat zich niet kennen. Ze houd hem stevig vast aan zijn been. "Help me ik heb pijn!!!!" Je ziet Milan kijken. Moon laat Milan los en Milan trekt Moon omhoog. Moon omhelst hem en zegt: "Dank je ik zal voor altijd bij je blijven. Als er dan wat met jou gebeurt help ik ook jou schatje." En ze omhelst Milan. Hij kijkt met een blik van *Owkeey* naar jou. Je schaatst naar haar toe en duwt haar op de grond. Ze begint keihard te janken. Jullie schaatsen weg. Milan omhelst jou en zegt: "He?! Wat is er? Ik houd van jou en niet van Haar. " En hij komt dichterbij en staat klaar om je te zoenen. Maar dan komt Moon er tussen en Milan zoent perongeluk haar in plaats van jou!!!! "Ow milan ik wil ook voor altijd bij jou blijven. En ja ik wil je vriendin zijn."Ze schaatst weg met Milan. Jij blijft daar een beetje in je eentje staan. Je gaat naar je plek toe en trek je schaatsen uit. Je bent klaar en je trek het kettinkje van Milan van je nek en legt hem in zijn tas. Je gaat naar je fiets toe en fietst naar het winkel centrum. Daar ga je op een bankje zitten, helemaal in je eentje. Je voelt je veraden. Dan zie je een hele leuke jongen staan. Nee dat meen je niet!!! Het is Bill Kaulitz!!!:O Hij kijkt jou kant op en loopt naar je toe. Hij komt naast je zitten en vraagt" Wat is er aan de hand?!" "Een kind uit mijn klas heeft mijn vriendje ingepikt. En hij laat me gewoon stikken!" "Die jongen is jou gewoon niet waard. Je kunt dan beter krijgen." En Bill omhelst je. "Dankje" Dan loopt er een vreemde vent jullie kant op. Het is een gangster. "He!! Bill. Waar blijft mijn bestelling? Ik sta al uren te wachten!" "Sorry meid, ik moet gaan!" Hij geeft je een kus en loopt met de gangster mee. Je bent tot over je oren verliefd en bent Milan helemaal vergeten. Wat zal er morgen op school gaan gebeuren?

Reageer (3)

  • damnshinoda

    Bill Kaulitz WHAHAHA.xD

    1 decennium geleden
  • nerveus

    BillxD Hij is dom!

    Ik vind dat ze veel te snel samen iets gekregen hebben. In het echt gaat het ook niet 1.2.3.

    Maar wel snel verder.(yeah)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Bil kaulitz:S
    jahh hoowr kom je hem tegenXD
    kzie het alvoor mexD
    maarr:
    snel verder!!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen