Foto bij Party hard - Zayn Malik

Zondag vandaag ! Geen huiswerk dus vandaag kan ik lekker veel schrijven.
Ik hoop dat je het goed vind ?

Voor Oloraz

"Heey, Jayla!" Het is Jamall, die me vrolijk onthaalt.
"Jamall!" Zeg ik even vrolijk, "ik ben toch niet te laat?"
Hij schud zijn hoofd.
"Tuurlijk niet. Jij bent altijd welkom"
Ik glimlach door zijn woorden.
"Kom binnen, het is al tamelijk druk" zegt hij en opent de deur. Meteen komt de warmte van de party me tegemoet. Het is bij Jamall thuis, dus ik hoop dat hij té veel mensen heeft uitgenodigd anders kan het hier wel nog te klein worden ook al heeft hij een groot huis. Mijn jasje hang ik weg. Die heb ik niet meer nodig.
Ik verplaats me naar de keuken om mijn keel wat tevreden te stellen maar loop pardoes tegen iemand aan. Twee kastanjebruine ogen kijken me verontschuldigend aan.
"Sorry" zegt hij.
"Geeft niet hoor. Ik moest maar uitkijken." Antwoord ik,
"Ik ben Jayla trouwens."
"Zayn" stelt hij zich voor, "Heb je dorst?" Vraagt hij.
"Ik ging iets in de keuken halen eigenlijk." Antwoord ik.
"Komt goed uit. Ik ging ook iets halen"
Ik lach en volg de getinte jongen naar de keuken.
"Hoe ken jij Jamall eigenlijk?" Vraag ik waneer hij me een drankje geeft.
"Jamall is een hele goede vriend van me. Hoe ken jij hem?"
"Dat is toevallig. Ik heb vroeger samen met hem op school gezeten en nu zijn we nog steeds hele goede vrienden."
Zayn glimlacht en neemt een slok van zijn drinken. Plots klinkt uit de woonkamer -omgetoverd tot dansvloer- een super leuk liedje.
"Kom we gaan dansen" zeg ik.
"Dansen?" Vraagt Zayn verwonderd.
"Ja, dansen. Kom" ik neem zijn hand vast en trek hem mee naar de woonkamer. Ik beweeg wat mee op de muziek. Ik ben geen danstalent maar goed, ik amuseer me wel. Zayn daar tegenover staat er maar wat ongemakkelijk bij. Ik neem zijn drankje vast en zet deze op tafel, daarna neem ik zijn handen vast en beweeg mee op de muziek waardoor Zayn ook wel moet meedoen.
"Jayla!" Het is Jamall die me roept en ons leuke momentje verstoort.
"Ga maar" zegt Zayn, "ik ben buiten"
Ik knik en ga naar Jamall. "Wat is er?" Vraag ik hem.
"Niets hoor." Met een grijns kijkt hij me aan.
"Jamall, pas maar op. Je hebt al veel te veel op."
"Ik doe toch wat ik wil. En zeker in mijn eigen huis." Ik zucht en kijk hem vol ongeloof aan. Als dit maar goed komt.
Ik besluit een luchtje te gaan scheppen en naar buiten te gaan. In de tuin is het meteen een stuk frisser maar het doet goed. Achteraan in de tuin zie ik een oranje lichtje. Of daar lijkt het toch op. Ik ga er naar toe en zie dat het Zayn is die een sigaret aan het roken is. Hij neemt nog een trekje en blaast nadien alles terug uit.
"Ah, Jayla. Wat was er met Jamall?" Vraagt hij.
"Niets. Hij heeft gewoon veel te veel gedronken."
Zayn knikt.
"Het word wel tamelijk koud" zeg ik en ril even.
"Het spijt me Zayn maar ik denk dat ik naar huis ga. Ik moet morgen nog werken."
"Geeft niet hoor. Ik was ook van plan om niet meer lang te blijven. Maar euhm..." Hij neemt mijn hand vast en legt er een papiertje in waarna hij mijn hand terug toevouwt.
"Bel me" zegt hij waarna hij terug naar binnen gaat.

3dagen later.
"Jayla!" Een bekende stem klinkt achter me waardoor ik me omdraai. Het is Zayn inderdaad.
"Heey!" Zeg ik vrolijk en vlieg hem rond de hals. Verwonderd over mijn 'knuffel- actie' slaagt Zayn zijn armen rond me en draait een rondje met me. We zijn in het park en het is lekker warm vandaag.
"Hoe is het me je?" Vraagt hij.
"Goed, en met jou?"
"Fantastisch nu ik jou zie" zegt hij waardoor ik glimlach. Voor hij me terug op de grond zet wilt hij me een zoen op mijn wang geven maar per ongeluk draai ik mijn hoofd net naar hem toe, waardoor ik zijn zachte lippen op de mijne voel.

Reageer (1)

  • agirlx

    aaawwwhhh x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen