Foto bij ~Epiloog~

Amy pov

1 jaar later.

Ik wandelde samen met Louis naar huis. 'Loop eens door.' Zei Louis. Ik keek hem kwaad aan. 'Niet zo zagen.' Zei ik en wandelde rustig verder. 'Harry zit te wachten.' Zei hij ongeduldig. 'Hij kan nog wel één minuut langer wachten.' Zei ik lachend. Ik en Harry waren nu al ongeveer 1 jaar samen. Ik hield van hem. Zijn lach kon mij aan het lachen maken. Zijn ogen waar ik in kon verdrinken. Ooh ik hou zo van hem. We liepen de oprit op en Louis was de deur al aan het los maken. 'Hazaa. We zijn thuis!' Riep Louis door heel het huis. Ik draaide met mijn ogen. Iedereen zat in de zetel. Ik waaide eens en Harry kwam naar beneden. 'Hey babycakes.' Zei hij en gaf me een kus. 'Hey sweetcakes.' Fluisterde ik tegen zijn lippen. 'Niet zo klef doen.' Zeurde Louis. Ik draaide me om en gaf hem een klap op zijn achterhoofd. 'Auww!' Riep hij verontwaardigd. 'Eerst moeten we bijna lopen om hier te zijn omdat Harry wacht en nu mogen we niet klef doen.' Zei ik en keek hem nep boos aan. Liam en Zayn begonnen te lachen. Na een paar minuten was het bij Niall ook doorgedrongen en begon hij ook te lachen. Harry grinnikte eens en Louis keek me ook boos aan. Ik keek hem met puppyoogjes aan. Hij bleef boos kijken. 'Loulou.' Zei ik. 'Oké ik kan niet boos blijven op jou.' Zei hij en gaf me een knuffel. Ik draaide me terug om naar Harry. Niemand van ons was veranderd en dat moest zo blijven. Iedereen hield van mekaar. Ik pakte Harry zijn hand en we gingen naar boven. 'Doe het veilig.' Zei Zayn. Ik draaide met mijn ogen en wandelde verder. We kwamen boven aan en alles was met roze blaadjes bedekt en er stonden kaarsen. 'Hazz, wat mooi.' Zei ik en begon te glimlachen. Hij grinnikte. Ik ging op bed zitten en pakte een paar roze blaadjes en legde die op zijn haar. Hij ging op zijn ene knie zitten en haakte zijn ogen in de mijne. 'Amy, ik weet nog de eerste keer dat we elkaar leerde kennen. Was ik niet zo vriendelijk. Het leek er niet eens op dat we vrienden gingen worden. Maar het lot heeft het anders beslist. Ik ben van jou beginnen houden en jij van mij. Ik zou niet meer zonder jou kunnen. Amy wil je met mij trouwen?' Vroeg hij. Ik heb sprakeloos zitten luisteren en een traan liep langs mijn wang. 'Ja ik wil.' Zei ik en gaf hem een knuffel. Ik kuste hem. 'Yaaay ze heeft jaa gezegd!' Hoorde ik Louis roepen vanachter de deur. 'En nu hoor ik niks meer ik denk dat ze nouja je weet wel.' Zei hij. Ik keek Harry aan. Hij schoof de ring rond mijn vinger. We stonden op en ik liep stilletjes naar de deur. Ik trok hem open. 'BOEEEE!' Riep ik. Louis schrok en liep naar beneden. 'AAAAAH HELP!' Riep hij. Ik kreeg de slappe lach en Harry nam me mee naar beneden. 'Ik hou van je.' Zei hij. 'Ik ook van jou.' En dat was het moment waar ik het gelukkigste meisje van de wereld werd. Ik keek hen allemaal aan. Dit wou ik nooit meer veranderen. Ik was thuis.

Reageer (3)

  • Rinstarzz

    ouhnnnnnn <3 they are so cuuteee! :D

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    awh mega cute

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen