Foto bij Choice 189

Laatst hoorde ik weer Someone Like You van Adele en moest meteen aan dit hoofdstuk denken omdat ik dit Louis pov al een tijdje in mijn hoofd had, om zo mijn verhaal af te sluiten met dit laatste hoofdstuk. Het liedje past er wel bij.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (85)

  • Meganf

    WAAROMM ze hoort bij louis

    1 decennium geleden
  • Rinstarzz

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WRM MAAK JE MIJ AAN HET WENEN ZO GEMEEN IK WIL DAT ZE MET LOUIS GELUKKIG WOOORDDD! T-T

    1 decennium geleden
  • nutellafreak

    Het is nu al de 2e keer dat ik dit hoofdstuk lees, het kon er gewoon niet in dat het nu echt gedaan is en terwijl ik het aan het lezen was kwam ik tot het besef dat het zo was en ik begon echt spontaan te huilen, ik heb me gewoon heel het verhaal zo hard ingeleefd en sterk gehouden maar dit was er teveel aan, ik barstte echt in tranen uit . Ik wil je bedanken was dit was t het allermooiste die ik ooit las, zelfs echte boeken kunnen er niet tegen op, ik wil gewoon nog even zeggen: bedankt voor je prachtige verhaal (H)

    1 decennium geleden
  • Lio

    Eerlijk gezegd vind ik het best spijtig, maar dit verhaal was echt zooooo mooi!!
    Ik ga het echt suuuuuuperhard missen en hoop echt dat dit verhaal nog één keer op nummer één komt, dus aan iedereen: KUDOËN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • xMuurbloem

    Nee nee nee nee nee nee neeeeeeeeeee!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen