Foto bij 008

Laatste keer!’, riep Pierre. ‘5, 6, 7, 8…’. Sam boog door haar knieën, waarna ze in de lucht sprong. Ze voelde Zayns handen om haar heupen wat verstrakken. Hij tilde haar boven zijn hoofd. Heel even was Sam verwonderd. Het was hem gewoon gelukt. Ze holde haar rug en spreidde haar armen naar de grond. Zayn draaide een keer in het rond, waarna hij haar voorzichtig weer op de grond zette. Sam draaide zich meteen naar hem om. ‘Het is je gelukt!’, riep ze enthousiast. ‘Ja, ik weet het!’. Ze sloeg haar armen om zijn hals en drukte hem tegen haar aan. ‘En ik heb niks gebroken!’. Zayn begon te lachen, waarna Sam hem weer los liet en hem met een brede glimlach aankeek. Ze draaide zich weer om naar Pierre, die hen streng hun kant op keek. ‘Sorry…’, mompelde ze. De rest was lang niet zo blij. Niall had Nathalie een paar keer laten vallen. Hij had er de lol wel van in kunnen zien, in tegenstelling tot Nathalie, die hem haast vermoord had. Harry had de lift ook onder de knie, Emily met haar kleine, tengere lijfje woog dan ook bijna niks. Louis en Liam ging het iets minder soepel af, maar het ging de goede kant op. ‘Morgenochtend oefenen wij nog een keer en daarna gaan wij filmen’, vertelde Pierre. ‘Jongens gaan nu naar make-up en gaan al deel van video filmen en meisjes gaan kleren passen’. ‘Jeej!’, riep Emily met een oogverblindende glimlach. Ze klapte een paar keer in haar handen. Nathalie kon het niet laten even met haar ogen te rollen. ‘En morgenavond gaan wij eten met iedereen, ik vertel joellie morgen meer’. ‘Oke, doei’. ‘Bye’. ‘Doei’. ‘Doeg’. ‘Doei’. Zayn liep van Sam weg. Hij keek nog even om. ‘Tot morgen’, zei hij met een glimlach. ‘Doei’. Sam zwaaide hem vrolijk gedag, waarna hij achter de andere jongens aan de deur uit liep. Liam sloot de deur achter zich. ‘Ziet ernaar uit dat je een nieuw vriendje hebt’, merkte Rachel op. Sam schudde haar hoofd. ‘Nee, ik heb al een vriendje’. Rachel trok haar wenkbrauwen op. ‘Dus? Dan maak je het toch uit?’. ‘Tuurlijk niet, je maakt het toch niet uit met je vriendje omdat één of andere popster je ziet zitten’, bemoeide Jennifer zich ermee. ‘Hij ziet me helemaal niet-‘. ‘O, jawel!’, onderbrak Rachel Sam. ‘Meisjes! Kleren passen! Trap op eerste deur rechts’. Nathalie liep zonder verder iets te zeggen de deur uit. De andere meisjes liepen achter haar aan. Allen mompelden ze iets in de trant van ‘Doei, tot morgen’. Emily sloot de deur achter zich en de meisjes liepen tegenover de deur de trap op. ‘Ik bedoel gewoon dat je gek zou zijn als je niet achter hem aan zou gaan’, begon Rachel weer. Jennifer zuchtte. ‘Ik ga niet bij Jake weg en als ik dat al zou doen, wie zegt dat Zayn mij ziet zitten?’. ‘Ik’, zei Rachel meteen. Sam liep de laatste traptree op. De deur rechts stond al open. Nathalie stond al binnen. De andere vier liepen ook de deur door. ‘Hou er nou maar over op’, siste Jennifer. Aan de andere kant van de ruimte stond een vrouw met een meetlint om haar nek. ‘Dames, dat zijn de kleren die jullie morgen aankrijgen’. Ze wees naar een paspop links van haar. Een wit korset afgewerkt met kleine diamantjes, een zwarte rok en rode spitzen. Sams mond viel gewoon open. Het was echt prachtig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen