Foto bij That's Beautiful!

Enjoy!
Deze jurk is het, Alleen dan Dat 'bovenste' blauw is zwart en dat daar onder [met die steentjes ofzo er op] is dan rood.
Omdat Eline het vorige deeltje niet leuk vond :O [niet ik hoor, andere Eline :P]

Ik loop Tom zijn kamer binnen en ga bij Michelle op het bed zitten. ’Vertel op! Hoe was het?’ Michelle kijkt me stralend aan. ’Het was geweldig!’ Ze laat zich lang uit op het bed vallen. Ik kijk haar lachend aan. ’Hij was zo lief voor me Eline.’ Ze kijkt verliefd voor zich uit. ’Het was de beste nacht van mijn leven! Hij was echt zo lief! Hij had het natuurlijk al vaker gedaan alleen ik niet. Hij vroeg eerst de hele tijd of ik zeker wist dat ik er klaar voor was. Hij was zo voorzichtig, echt lief.’ Ik kijk haar blij aan. We zitten nog een tijdje te kletsen over de Twins tot we worden geroepen. ’Ze kunnen weer eens niet zonder ons.’ grap ik. Ik sta op en samen met Michelle loop ik naar beneden. ’Wat is er?’ ’Wij hebben een verassing voor jullie.’ Ik kijk verbaast van Tom naar Bill en dan naar Michelle, die net zo verbaast terug kijkt. ’Wat dan?’ Bill kijkt me geheimzinnig aan en loopt op me af. Hij geeft me een kus en pakt dan mijn hand. ’Kom.’ Bill leidt me naar boven, voor zijn kamer staat hij stil. Hij geeft me nog een kus en opent dan de deur. Bill loopt naar binnen en neemt mij mee. Hij doet de deur weer dicht en loopt naar zijn kast. ’We hebben vanavond een feest met de hele familie. Ik had het je niet verteld omdat je dat zou gaan flippen, wat je nu ook wel gaat doen maar je kan toch niet terug.’ Ik kijk Bill met grote ogen aan. ’Je hoeft je geen zorgen te maken.’ Bill doet zijn kast deur open en ik zie een mooie zwart/rode jurk hangen. Ik sla mijn hand voor mijn mond en kijk Bill met grote ogen aan. ’Bill! Dat is die jurk die ik laatst had gezien. Die is veel te duur!’ Bill haalt zijn schouders op. ’Alles voor mijn lieve meisje!’ Ik kijk Bill vertederd aan en geef hem een zoen, wat uitloopt op een passionele tongzoen. ’En nu ga je hem passen.’ Bill pakt de jurk en geeft hem aan mij.

Reageer (6)

  • CouchPotato

    Hihi [a]
    *kijkt onschuldig om zich heen*
    Ladieladielaaa!!
    Ik ga maar weer snel verder lezen
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Cuuuttteee!!!!! <3

    Love You & Your Stories~!!! (H)

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Wat lief wat lief.^^

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr <3
    mooi geschreven ^^

    snel verderr!
    xxx

    1 decennium geleden
  • xPoezeBekkie

    :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen