Foto bij • 8. Jessica Carter

Eindelijk was het vrijdag ochtend, 4 uur. En zouden, Ik, Jack, Finn naar playlist live vertrekken. We waren erachter gekomen dat Zoë en Louise dezelfde vlucht als ons hadden, dus zouden we meeten op het vliegveld. Ik had mijn koffer al in de hal staan, en zou zo in de auto stappen om de boys op te halen, omdat het mijn richting op was. " Bye, Alli, see you in a week" zei ik, en ze omhelsde me stevig, " good luck, and have fun with finnie" zei ze plagerig, " Yeah, ÿeah byee sweety" zei ik, en liep naar de hal en checkte of ik alles had, paspoort, telefoon, en vliegtuig tickets, en playlist live ticket. " bye, " zei ik en gaf haar nog een knuffel, Ik pakte mijn koffer en liep naar mijn auto, om dan mijn koffer achterin de auto te gooien, en achter het stuur te stappen. Ik zwaaide nog even naar Allison om dan weg te rijden, Het is wel anderhalf uur rijden, maar dat maakt niks uit. Het vliegtuig zal om half 10 gaan, maar we moesten er al om half 8 zijn. Ik gaapte terwijl ik de snelweg op reed, ik had de auto radio zacht staan, en concentreerde me op de weg, en de tomtom. Het was rustig op de weg.

" Jessi," zei Jack, al heel enthousiast. " how, can you be so hyper it's 6 AM" zei ik, en gaapte. " I don't know, I'm just really excited," zei hij, en ik grinnikte. Hun koffers stonden al klaar in de gang. " Finn," riep Jack, en toen zag ik de tweelingbroer naar beneden komen, " Thank you, I already thought I was the only tired one," zei ik , toen ik het slaperige gezicht van Finn zag, " Yeah," zei hij, en gaf me een knuffel. Hun ouders waren speciaal opgestaan, en gaven hun een kus en een knuffel, en begroette mij ook, toen we uiteindelijk konden vertrekken gooiden de 2 jongens ook hun koffers in de auto, ze zouden net als ik een week blijven, we hadden dan ook dezelfde vlucht terug, en Finn ging naast me zitten, op de bijrijdersstoel, en Jack achterin. " Let's go," zei ik, en deed de sleutel in het slot. "Are you excited, for this week?" vroeg Finn me, " Really excited, I've never bin to America before, " zei ik,, en keek Finn even glimlachend aan, " its going to be great, we're going to harry potter land, disney world, probably, and ofcourse the pandle"s " zei hij,, " yeah, I'm coming to watch," zei ik, en sloeg af, " and ofcourse the parties," zei Jack nog enthousiaster, " but those are for youtubers, right" zei ik, en Finn keek me grijnzend aan, " you are a youtuber so you can come to," zei hij, en beide jongens keken me glimlachend aan.


kort sorry, en long time no see,
ik ga proberen vaker te schrijven,
maar ja

xxx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen