Foto bij The Last Fight; Chapter 6

Hier is het eerste hoofdstuk van the last fight en het 6e hoofdstuk van fight.
Ik ben nu non stop aan het schrijven dus waarschijnlijk schrijf ik deze story vandaag nog af.
Misschien komt er vandaag nog een 2e en 3e hoofdstuk erop te staan.
Ik begin nu eerst met een character bios zodat jullie weer goed weten wie wie is.

Mythische wezens

Julias
Hoofdpersoon en de leider van de mythische wezens. Hij is de laatste feniks en heeft een relatie met Ariana. Samen met Ariana heeft hij een tweeling genaamd Stella en Sterre.

Ariana
De vriendin van Julias en de allerlaatste waternimf. Ze heeft een speciale gave om andere mythische wezens te kunnen opsporen. Op het einde van Pray, Hope and Fantasize is Ariana zwanger van Julias. In het begin van dit verhaal is het kind al geboren en is het een tweeling geworden. Twee meisjes genaamd Stella en Sterre.

Stella en Sterre
De dochters van Julias en Ariana. Of ze mythische wezens zijn is nog onbekend.

Haidy
De nicht van Julias van zijn moeders familie. Ze is als mythisch wezen een elf en ze heeft een relatie met Cas.

Cas
De neef van Julias van zijn vaders familie. Hij is als mythisch wezen een faun en hij heeft een relatie met Haidy.

Toos en Peter
Toos en Peter zijn de opa en oma van Julias en Haidy. Toos is als mythisch wezen een Chimaera en Peter is als mythisch wezen een Minotaurus. Ze zijn de enige in hun soort. Iedereen dacht dat ze allang uitgestorven waren.

Fea en Merus
Fea is als mythisch wezen een bosnimf/dryade en is daarvan ook de leidster. Merus is ook een bosnimf/dryade en is de rechterhand van Fea. Naast Fea en Merus zijn er nog meer windnimfen.

Oliver
Oliver is als mythisch wezen een centaur en is hiervan ook de leider. Naast hem zijn er nog vele andere Centauren

Lucius
Lucius is als mythisch wezen een pegasus en is ook de leider van de pegasussen en de eenhoorns. Naast hem zijn er vele pegasussen en eenhoorns. Ook is hij de boodschapper van de mythische wezens.

Hacu
Hacu is als mythisch wezen een Roc en is hiervan ook de leider. Naast hem zijn er nog 3 andere Rocs, de rest is uitgestorven.

Osadis
Osadis is als mythisch wezen een Sfinx en is hiervan ook de leidster. Naast haar zijn er nog 2 andere Sfinxen, de rest zijn uitgestorven.

Yurgen en Pastillia
Yurgen en Pastillia zijn als mythisch wezen trollen en zijn hiervan ook de leidster en leider. Naast hun zijn er nog ongeveer 8 trollen.

Jasper
Jasper is als mythisch wezen een reus en is hiervan ook de leider. Naast hem zijn er nog 3 andere trollen, de rest is uitgestorven.

Lya en Nora
Lya en Nora zijn als mythische wezens draken. Ze zijn nog maar met z'n tweeën want de rest is uitgestorven.


De families van Julias

Familie Glemency (moeders familie)
Toos (oma) + Peter (opa)
Catharina (tante, zus van moeder) + Jos (oom) --> Haidy (nicht)
Betinna (tante, zus van moeder) + Teun (oom) --> Harry (neef), Stan (neef) en Jake (neef)
Eva (tante, zus van moeder) + Kevin (oom) --> Pascal (neef) en lisa (nicht)
Jim (oom, broer van moeder) + Floor (tante) --> Marco (neef)
Vera (moeder) --> Stefany (zus), Florine (zus) en Maxime (zus)
Julias (ik) + Ariana (vriendin) --> Stella (dochter) en Sterre (dochter)

Familie Lanford (vaders familie)

Isabella (oma, mythisch wezen driekopige hond) + Kobus (opa, mythisch wezen onbekend)
Anton (oom, broer van vader) + Margriet (tante) --> Cas (neef)
Emiel (oom, broer van vader) + Katelijn (tante) --> Melanie (nicht)
Janneke (tante, zus van vader) + Reinout (oom) --> Tina (nicht) en Zoë (nicht)
Angela (tante, zus van vader) + Sjaak (oom) --> Rupert (neef) en Quinten (neef)
Marlies (tante, zus van vader) + Paul (oom) --> Katja (nicht)
Harold (vader) --> Martin (broer)

Iedereen die doorgestreept staat is overleden in de familie

Hope u like it^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Gisborne

    Snelverder! <3333333333

    1 decennium geleden
  • Basim

    Ohoh, war is upon them...
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen