"Wat doe jij hier?"
"Wat doe JIJ hier?"
"Touché."
"Haha."
Niall's lach is wel echt aanstekelijk.
"Maar even serieus, het is 3 uur in de nacht..." Gaat hij verder.
"Nadenken." Zeg ik.
Nu moet ik alles aan de kant schuiven en ervoor gaan. Dit is mijn kans.
Niall knikt en komt mijn richting opgelopen, hij neemt voor me plaats, op de badrand. Hij legt zijn voeten en onderbenen in het water.
"En jij?" Vraag ik op mijn beurt.
Dat TE moet ik nu even proberen weg te laten.
"Ik werd wakker van mijn mobiel." Antwoord hij zonder om te kijken.
Moet ik naast hem gaan zitten?
"Wie belt je nu dan nog?"
"Het was geen telefoontje." Legt hij uit.
Ik wil wel vragen wat het was, maar dan ga ik weer het TE-gebied in.
Er valt een stilte en om te zorgen dat het niet awkward wordt besluit ik toch maar naast hem te gaan zitten. Gelukkig bestaat mijn pyjama uit een korte broek en kan ik mijn benen ook zonder moeite in het water leggen.
"Waar denk je over?" Vraagt Niall na een tijdje.
"Van alles."
"Ik wil nog even vertellen dat ik het echt knap van je vindt dat je ons zoiets verteld. Je lijkt me een sterk meisje en ik heb echt respect voor je. Ik kan er al niet tegen als mijn broer ziek is, laat staan tweeling en overleden." Floept er volgens mij onverwacht uit bij Niall.
Hij heeft respect voor me?
Tranen binnen houden, tranen binnen houden, tranen binnen houden.
"Dank je." Antwoord ik, meer krijg ik er even niet uit.
"Je mag huilen hoor."
HOE DE F*CK WEET HIJ DAT IK BIJNA HUILDE?
Ik besluit mijn emoties vrij uit te laten gaan en langzaam komen de tranen...
Niall kijkt even op maar richt zich dan weer op het water. Niet voor lang, want nadat mijn eerste snik eruit is draait hij zich opnieuw in mijn richting, dit keer doet hij zijn armen open en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij doet zijn armen om me heen en wrijft over mijn rug.
Wrijvende hand over mijn rug, NIALL WAS HET.

"Ik las je tweet over Lianne, goed opgelost." Zegt Niall nadat ik mijn tranen had gedroogd.
"Dank je. Ik wilde Liam niet in problemen brengen en ik wilde niet dat Daniëlle me zou haten." Leg ik uit.
"Zo is Daniëlle niet hoor." Stelt hij me gerust.
"Oh, okey. Dat is alweer fijn." Zucht ik.
"Hoelaat is het eigenlijk?" Vraagt Niall en hij kijkt naar mijn broek zak, waar mijn mobiel oplicht. Allemaal twitter dingen.
"Uhm... Half vier" Antwoord ik op zijn vraag.
"Hey kijk, Daniëlle antwoordt op je tweet." Onderbreekt Niall me en hij wijst naar een berichtje. Inderdaad van Daniëlle.
Ik open het en Niall komt iets dichterbij zitten zodat hij mee kan lezen. Hij ruikt ook al zo heerlijk, van zichzelf!
@DaniellePeazer: @Anne_Williams That's so sweet honey! I hope you guys have fun over there! X

"Zie je... Niks om je druk over te maken." Bevestigt Niall.
"Je had inderdaad gelijk.
Ik tweet terug:
@Anne_Williams: @DaniellePeazer I'm happy you don't hate me for this! Yes, it's fun btw (: xxx

"Ben jij al moe?" Vraag ik Niall nadat ik mijn telefoon terug in mijn broekzak heb gestopt.
"Niet echt..." Antwoord hij.
"Jij?"
"Nope, maar echt zin om hier te blijven heb ik ook niet echt."
"Ik weet wel iets om te doen." Niall's blik vertelt me dat dit nog leuk kan worden.
"O ja?"
"O ja!"

Heey,
Sorry dat het zo lang duurde, geen idee waarom.
Jullie reacties zijn zo geweldig!!!
En hey, 43 abo's DRIE EN VEERTIG!! I love you guys!!
Keep it going!! (:
x

Reageer (3)

  • AnkePayne

    aaaw niall en danielle zo lief :) snel verder please ;)

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Haha, jij kwam er ook optijd achter dat we eerste uur vrij hebben? En oehh, wat gaan ze doennnn???

    XLaura

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen