Foto bij 90. | Packing

Enjoy!

Ze kijkt me blozend aan en knikt. ’Je hebt dit niet van mij, maar Gustav vind jou ook leuk!’ Ze kijkt me stralend aan. Ik knik nog een keer ter bevestiging en meng me dan in de discussie tussen Georg en Bill over paint bal. ’Het is gewoon een onnozel spel. Een beetje met verf dingen op elkaar schieten, je krijgt er alleen maar blauwe plekken van.’ mompel ik. De rest is meteen stil en kijkt mij verbaast aan. Tom begint te lachen. ’Hoezo onnozel.’ Ik kijk Georg aan en rol met mijn ogen. ’Dat jullie niks beters te doen hebben dan op elkaar schieten met verf dingen.’ Ik sta op. ’Ik ga mijn tas inpakken. Hoe laat moeten we deze kamer uit?’ ’Voor 10 uur vanavond geloof ik.’ Ik knik en loop de slaapkamer in. Ik hoor iemand de deur weer open en dicht doen en voel 2 armen om mijn middel en lippen in mijn nek. ’Wat is meneer van plan?’ Ik draai me om en voel gelijk zijn lippen op mijn mond. We staan een tijdje te zoenen als er op de deur geklopt wordt. ’Zoveel hoeven jullie toch niet in te pakken?’ Ik grinnik en laat Tom los. Ik begin met inpakken, waar ik ook snel weer mee klaar ben en kijk naar Tom. ’Wat kijk je.’ Ik haal mijn schouders op. ’Je bent mooi.’ Tom is ook klaar met inpakken en komt naast me zitten. ’Jij mooier.’ Ik schud mijn hoofd en geef hem een klein kusje op zijn mond. Ik sta op en loop met mijn koffer naar de deur. ’Kom je?’ Tom kijkt me met een pruillipje aan en pakt zijn koffer. We lopen de woonkamer in waar de rest nog gezellig aan het kletsen is, dit keer praat Rachel ook mee. ’Daar zijn jullie eindelijk.’ Ik kijk lachend naar Tom. ’Ik werd gewoon een beetje afgeleid meer niet.’ Tom gaat op de bank zitten en ik plof op zijn schoot. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en geef hem kusjes in zijn nek en op zijn kaak. ’Zeg, kunnen jullie dat niet ergens anders doen?’ Ik kijk Georg droog aan. ’Kan wel, Doen we niet.’ Ik steek mijn tong uit en ga weer verder met Tom kusjes geven.

Reageer (5)

  • XmiekjeX

    heerlijk eigenwijs elien xD
    echt Cute! <3

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Schattig :D ze zijn toch zo lief voor elkaar :D

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Haha,best een droog antwoord.^^

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    awh, wat lieeef

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Super<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen