Frank

Het was weer zover. We gingen weer opnemen voor Sesamstraat. Ik maakte wat koffie voor mij en de rest. In mijn ooghoeken keek ik naar de deur wachtend op Sien. Ik lees nerveus het boek dat ik vandaag voor ga lezen. Het was weer eens een boek over prinsesjes. Onderzoek had aangetoond dat kinderen dat het leukst vonden.Ik kijk op naar de kinderen. vandaag weer nieuwe gasten, ze waren ook allemaal zo lief. Ik pak mijn koffie en neem, terwijl ik naar de deur kijk, een slokje. Au! Heet! van de schrik mors ik een beetje koffie over mijn shirt. Nee hè! Nu moet ik weer omkleden. Ik loop naar de kleedkamer. Wat raar ik toch zeker weet dat de lamp het net nog deed. De lamp knipperde boven mijn hoofd terwijl ik een me opnieuw omkleed. Als ik klaar ben wil ik de peer wat beter vast draaien dus loop naar het licht knopje. Ik druk het licht uit, maar hij blijft gewoon door knipperen. Ik druk nog een keer op het knopje maar weer geen reactie. Een rilling gaat over mijn rug.Ik vouw snel mijn mouwen goed voor de spiegel en loop dan naar de set. Ik zie dat iedereen zich hadden teruggetrokken, en zich hadden begeven naar de kantine.Ik kijk om me heen. Niemand. Ik hoor alleen wat gelach uit de kantine en het flikkerende peertje uit de kleedkamer. Weer voelde ik een akelig gevoel in mijn buik.In mijn ooghoek zag ik een deur. Ik draaide me snel en geschrokken om. Sien! Gelukkig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen