Foto bij 13. Awakened from Death?

Dat is Lydia!

Eva kijkt op. Leeft Godess nog? Maar ze was toch dood? Ze ziet het weer voor haar.
Godess die neervalt en die lichtflits....
Maar natuurlijk! Die lichtflits bracht hun vast in nachtmerrieland.
Ze is dus niet opgestaan uit de dood... toch?

De rest was intussen al opgesprongen en in aanvalshouding gaan staan.
Ze moet opnieuw de dood in!
"Sukkels, ik," zegt Godess, "Ik, ja IK! IK ben onsterfelijk! Ik ben een Godin! Alleen andere Godinnen en Goden, kunnen, als ze het 'eens' zijn met elkaar het onsterfelijkheid afpakken!"
Ze kijkt rond. "Maar... Als ik 'Degene die spreekt' te pakken krijg, dan ben ik voor altijd onsterfelijk!!! HAHAHAHAAH!"
Elodie kijkt verschrikt. Ze weet dat slechterikken haar niet 'De Spreker' kunnen noemen, maar dat ze haar 'Degene die Spreekt' noemen. Dat had Lydia, de wolvengodin, haar verteld.
Ze moet vluchten. Vluchten voor... De Onsterfelijkheid?
Wat moet ze doen?


Denise kijkt naar Elodie.
Kijk ergens anders heen! denkt ze.
Straks komt Godess er nog achter dat ze Elodie wil hebben!

"Maar... Om onsterfelijk te worden, moet ik zijn bloed drinken!"
'Zijn', denkt Elodie. Oke, Godess weet dus niet dat ze op is naar een meisje.
Maar dat bloed drinken klinkt toch wel eng!
"Daarom, DAAROM, Drink ik het liefst zoveel mogelijk bloed!" Grinnikt Godess.
Anika grinnikt. "Dus ook vergiftigd?"
Voor de tweede keer krijgt ze een gigantische plas water over haar heen.
"Zwijg! Jij trut! Ben je het nog niet vergeten?"
Anika houdt haar mond stijfdicht.
Ze denkt opnieuw aan het moment van:
'Die vindt zich zeker heel wat'.
Hopeloos probeert ze in de plas naar boven te zwemmen, en Eva helpt door het water weg te werken.

Denise zucht en mompelt zo zacht als ze kan:
"Rotwijf."
Maar toch leek Godess het weer eens te horen.
Ze richt een straal vuur recht op haar af.
Ze voelt zich vastgeketend aan de grond en het enigste wat ze nog kan is gillen, heel hard gillen.
Alles gaat heel snel, zelfs zo snel dat Anika niet eens de tijd heeft om het vuur weg te werken.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH" gilt Denise.

Reageer (2)

  • Snowfox

    'Beschermer van de aarde, geef niet op' dwaalde het door Denises hoofd.
    Het is onbeheersbaar en verschijnt alleen in gevallen van nood, de Shade vorm...

    1 decennium geleden
  • GentlePirate

    Oei!
    waarom moet het bloed van De Spreker worden gedronken?
    ik ben maar een boodschapper!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen