Harry Styles
Louis gaat de kamer uit, nadat we bijna gekust hebben. 'Shit.' Zucht ik. Ik rol me op in een bolletje op Louis zijn bed. Langzaam vallen mijn ogen dicht, ik voel nog hoe iemand me een kus op mijn hoofd geeft.

'Harry, wordt wakker!' Wordt er in mijn oor geschreeuwd. Verward open ik mijn ogen en kijk recht in de hemelsblauwe van Louis, ik verzuip er bijna in. 'Harry, hallo!' Louis zwaait met zijn hand voor mijn ogen. 'Hoe laat is het?' Vraag ik. 'Je ochtendstem is sexy.' Zegt Louis, om vervolgens zijn handen voor zijn mond te slaan. 'Ik bedoel, het is 7 uur. Over een uur staan Niall, Zayn en Liam voor de deur om naar school te gaan.' Ik bloos en knik. 'Dan ga ik me maar aankleden denk.' Louis knikt. 'Ik ben beneden, ontbijt staat klaar.' Hij loopt de kamer uit en ik kleed me snel aan. Tien minuten later sta ik beneden, aangekleed en wel. Louis zit al aan de ontbijt tafel en glimlacht naar me. Zijn ouders zie ik niet. 'Waar zijn je ouders?' Louis rolt met zijn ogen. 'Vader is werken en me moeder is naar een zonnebank ofzo.' Ik ga tegenover hem zitten en in stilte ontbijten we. Na een half uur zijn we klaar. 'Zenuwachtig?' Vraagt Louis. Ik knik. 'Het komt wel goed, ik weet zeker dat iedereen je mag.' Ik grijns naar hem. 'Zitten Denise en Sandra ook bij jullie op school?' Louis knikt. 'Ja, Denise is tweeling met Zayn, maar is blijven zitten. Ze zit dus een klas lager dan ons en Sandra doet het zelfde niveau als Liam, dus ze zit en niveau hoger.' Ik knik. 'Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?' Louis gaat verzitten en grijnst. 'Niall en Zayn ken ik al sinds de peuterschool, en omdat Denise de zus is van Zayn, gingen we ook met haar om.' Hij grijnst aan de gedachte daar van. 'Liam kwam een paar jaar later naar onze school, en hij was onwijs verlegen en nerveus. We gingen met hem spelen en langzaam kwam hij een beetje los. Nog een jaar later waren we bij Zayn thuis en kwam Denise aangelopen met Sandra en sindsdien doen we veel samen.' Ik knik en op dat moment wordt er aangebeld. 'Kom we gaan op de fiets.' Louis loopt richting de garage. 'Maar ik heb geen fiets.' Hij glimlacht. 'Ik heb er één voor je.' Ik volg hem naar de garage en stap op de blauwe met zilveren fiets. Zelf zit hij op een zwarte verroeste fiets. 'Die fiets heft me pa voor me gekocht omdat deze er niet goed meer uitziet, maar ik fiets liever op mijn oude fiets.' Vijf minuten later staan we bij Liam en Niall. 'Waar is Zayn? Wacht laat me raden, verslapen.' Liam rolt met zijn ogen. 'Hoe raad je het?'

Als we op school aankomen worden we meteen begroet door Sandra. 'Hey San.' Ze zegt hoi terug en vertelt dat Denise zich ook verslapen heeft. 'Zal wel in de familie zitten.' Zegt Niall. 'Wat hebben we zo. Niall?' Vraagt Louis. 'Uhm...' Niall bijt op zijn lip en pakt zijn agenda dan uit zijn tas. 'Engels.' Zegt hij na een tijdje. Louis zucht. 'Zullen we dan maar naar het lokaal gaan?' Niall knikt en Louis trekt mij mee. 'Weet je zeker dat de leraren het niet erg vinden als ik mee doe met de les?' Vraag ik aan Louis als we voor het lokaal staan. Hij knikt. 'Ze kunnen er niks op tegen hebben, ze krijgen toch evenveel betaald.' Hij grijnst geruststellend naar me en ik lach terug. We mogen naar binnen en ik ga naast Louis zitten. 'En wie ben jij?' De leraar staat ineens voor me en ik schrik me wezenloos. 'Ik ehm..ik ben...' Ik kon van de zenuwen niks uitbrengen. 'Dit is Harry, hij volgt deze week lessen met mij.' De leraar wil wat zeggen maar rolt dan zijn ogen en loopt dan naar het bord toe. Tien minuten na het begin van de les komt Zayn haastig het lokaal binnen. 'Sorry.' Mompelt hij naar de leraar terwijl hij hem een briefje geeft. Hij ploft naast Niall neer. 'Is je zussie al op school.' Grijnst Louis. Zayn schud zijn hoofd. 'Ze spijbelt het eerste uur, ze heeft geschiedenis en die leraar mag haar niet echt. Dus dacht ze dat ze beter thuis kon blijven.' Louis lacht even en richt zich daarna weer op het bord.

Reageer (3)

  • TomlinsonL

    Ik ben apsoluut GEEN Larryshipper, Larry verhalen vallen bij mij dowieso meteen af, maar echte goede verhalen (zoals deze) lees ik wel

    1 decennium geleden
  • 1BVBlove

    Love it!!! Snel verder :p Niall lijkt net op mij, ik weet ook nooit wat ik heb xD

    1 decennium geleden
  • CRAZYxME

    verslapen? hahahahahhaha tzit in de familie xd
    niet spijbelen! foei!
    eeeej liam we zitten in t zelfde klasjeee :D *geeft boks*
    Deniseeeeeee *geeft hug attack*

    snel verder!

    ps. sorry voor de falende reactie ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen