Foto bij BigHeartZayn- 2

Zayn en ik zijn nu al 2 manden samen alleen nog niemand weet het. Ik durf het ook niet tegen mijn kamer genoten te zeggen. Zou Zayn het wel tegen iemand gezegd hebben? Ik hoop het niet want ik ben bang dat ze het gaan zeggen tegen de rector. Ik liep ondertussen in de gang waar de jongens slapen. Ik was natuurlijk op zoek naar Zayn. Ik hoop dat hij op zijn kamer is want hij neemt zijn telefoon niet op. Ik was ondertussen al bij zijn kamer aangekomen. Ik klopte op de deur en iemand anders deed open. 'Hallo dit is de jongens afdeling hoor' zei de jongen. ' Ehh ja dat weet ik' zei ik maar terug. 'Wat doe je hier dan?' 'Ik kom hier voor Zayn is hij er.' 'Ja hij is er ik zou hem even roepen hij staat te douchen.' 'ZAYN ER IS IEMAND VOOR JE!!' 'JA IK KOM AL' Paar seconden later kwam hij aanlopen met alleen zijn handdoek om zijn heupen. 'Heei, wil je even wachten ik doe even mijn kleding aan oke?' 'Jahoor' Ik zat ondertussen een beetje te lachen. Hij liet me naar binnen. Zijn kamer leek kleiner dan dat van mij of komt dat door alle troep? Bedacht ik in mezelf. Later komt Zayn de kamer binnen. 'Dus.. wat kwam je hier doen?' 'Ik dacht eigenlijk wel dat we even wat voor ons zelf konden doen.. met zijn tweeën' zei ik. 'Is goed dan gaan we naar starbucks oke?' 'Ja lijkt me goed' zei ik terug. Ondertussen liepen we naar beneden. Daar zaten echt heel veel mensen. Ik zag Megan ook en ze kwam meteen op mij afrennen. 'Aylaaaa Wat ga je doen... met Zayn?' 'Dat wil dit nieuwsgierig aapje wel weten he?' 'Jaaa wat gaan jullie doen?' 'Ik ga naar buiten ik denk dat hij ook gaat dus we liepen maar samen..' 'Okee dan weet ik genoeg' Zayn en ik liepen met zijn tweeën naar de stad. Hij legde een arm over mijn schouder en zo liepen we starbucks binnen. Zayn bestelde voor mij en hij zou betalen. Na 2 minuten kregen we ons drinken. Toen we ons drinken ophadden lippen we weer terug naar school. 'Zayn.. heb jij het al tegen iemand gezegd over ons relatie?' 'Ehh nee nog tegen niemand.. jij wel dan?' 'Nee maar ik denk dat Megan me straks gaat ondervragen..' Toen begon Zayn te lachen. 'Zayn waarom lach je nu?' 'Die Megan he.. die is echt nieuwsgierig he?' 'Ja echt he?'Ik begon mee te lachen.
Toen we hadden betaald liepen we weer naar school. Onder weg stopte ik even. 'Zayn..' 'Ja wat is er?' 'Hou je echt van mij?' 'Ja tuurlijk jij bent de ware voor mij'
'Zayn.. I Love You' 'I Love You too babe








Sorry voor dit korte stukje maar ik moet zo weg. ik hoop wel dat het een leuk stukje is :D

Reageer (3)

  • chanyeoI

    Lief !!

    1 decennium geleden
  • agirlx

    awh, schattig x

    1 decennium geleden
  • JavaddM

    leukk, dankje,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen