Een warm welkom voor de nieuwe abo's! Super bedankt daarvoor trouwens! Ik hoop dat jullie het leuk vinden :) Reacties zijn meer dan welkom hihi ;$ X

Sammy's POV

Opgelucht loop ik naar mijn kluisje samen met Kathy. Pff ik dacht dat er geen einde zou komen aan die les. Als we naar buiten lopen zie ik daar ineens een bekende auto staan.. de auto van Nic. Huh maar wat doet die dan hier? Verbaasd kijk ik om me heen of ik hem ergens zie.
Kathy vraagt mij, al net zo verbaasd ’waar kijk je naar?’ Ik zeg, een beetje paniekerig: ’Volgens mij is dat Nicolai zijn auto, en ik weet niet wat hij hier doet…’ ’hmm dat is vreemd!’ Ineens zie ik hem vanuit de verte naar zijn auto lopen en wegrijden. Verdwaasd bel ik Chris. ’Hee! Hadden jullie training vandaag?’ ’Ja, hoezo?’ zegt hij. ’Hm nou Nicolai was net hier bij mij op school, ik heb hem van een afstandje gezien.’ Chris begint ineens heel overdreven te praten ’Weet je wel zeker dat hij het was?’ ’Ja natuurlijk! Volgens mij zijn er niet zoveel jongens die zo’n blond haar hebben en zo’n postuur hebben of wel!’ zeg ik een beetje geïrriteerd. ’Daar heb je gelijk in.. ik weet ook niet wat hij daar doet.’ zegt hij, het lijkt oprecht. ’Ik zal hem eens een berichtje sturen!’ zeg ik dan en na doei te hebben gezegd hang ik op. Meteen stuur ik Nic een berichtje Hee Nic, kan het zijn dat ik je net zag op school? Ik vroeg me af of jij het was want ik had je hier niet verwacht . Groetjes! Ik haal mijn schouders op naar Kathy en zeg ’Ik vind het maar een vreemde situatie!’ ’Ik ook!’ knikt ze.

Eenmaal op het terras besluit ik om me er verder niet druk over te maken, ik kan er toch niks aan doen en bovendien zal er wel niks ergs aan de hand zijn.

Die avond in bed denk ik nog maar eens over de situatie. Ik heb eigenlijk ook niks meer van Chris gehoord. Ik stuur hem maar een berichtje, bedenk ik me. Hee! Hoe was de training nog gegaan? Ik mis je! Liefs en tot snel! Pff als hij nu al niks laat weten, wat moet dat dan wel niet op lange termijn zijn? Piekerend val ik in slaap.

Eenmaal wakker kijk ik op mijn mobiel. 3 gemiste oproepen van Nic. En een berichtje van zowel hem als Chris. Ik bekijk eerst het berichtje van Nic omdat ik wel benieuwd ben waarom hij me heeft gebeld. Oh, ik zie dat het een voicemail bericht is. Ineens hoor ik Nic zijn stem, hij klinkt zat. Hij jammert mijn naam en vraagt waarom ik niet op hem gevallen ben. Vreemd, denk ik meteen, dat is niks voor hem om te doen. Snel lees ik zijn berichtje. Lieve Sammy, ik hou van je en ik zal je nooit vergeten. Ik hoop dat je heel gelukkig wordt met Chris. Xxxxxxx Snel bel ik hem terug maar ik krijg direct de voicemail. Hmm raar. Ik lees het berichtje van Chris Hee schoonheid! Het was goed op de training. Ik zie je snel! Kusje. Niks vreemds dus. Hmm dan Chris maar bellen. OOK voicemail. Die spreek ik in. ’Met mij! Kun je me zo snel mogelijk terugbellen? Ik heb het gevoel dat er iets met Nic aan de hand is maar ik weet niet wat! Bel me SNEL terug! Kus’ Beduusd hang ik op. Wat zou er toch aan de hand zijn?

Reageer (3)

  • eriksen

    Aw poor nic!

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    ohoh!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Nefyn

    Ow heheh trouble in paradise'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen