Foto bij - 8.

Tori Ariana Jones


" Have fun babe, en don't get distracted by al those hot boys, ," zei Caleb, en gaf me een hele dikke knuffel. Hailey zou me zo op komen halen en dan zouden we naar de studio gaan, en daar zouden we verzamelen, en dan naar ons eerste hotel, gewoon in Londen. " Thanks, Cal I'll call you, okay?" vroeg ik en hij knikte en gaf me nog een hele dikke knuffel. En toen hoorde ik de toeter van Haileys auto, ik gaf hem nog een kus op zijn wang, en nam toen mijn 2 koffers, en ging toen naar de auto. " tori, are you ready?" vroeg ze, en ik knikte enthousiast. Eindelijk zou de tour beginnen, na al dat harde werk en de trainingen, gingen we eindelijk op pad. Ik gooide mijn koffers en weekendtas in de achterbank van haar opel safira, en nam toen plaats op de bijrijderstoel. " Hey, we still have to pick up, Mona en Dani and then we can go," zei ze, en ik glimlachtte. " let's go" zei ik. Toen we de meiden hadden opgehaald, en we allemaal heel enthousiast waren kwamen we aan bij het hotel. James en de crew stond al in de hal. " Girls, hey" zei James en gaf ons allemaal een knuffel, " are you ready?" vroeg hij, en we praatte enthousiast door elkaar. " Okay, Okay," zei hij lachend, " here are your passes, and you can choose your room mates by yourself. " zei hij en overhandigde ons 2 passen, "Okay, I'm going with Tori," zei Hailey, en sloeg haar arm om mijn schouder.

"than I'm going with Mona," zei Danielle, en we moesten lachen. " James, is Liam already here?" vroeg ze, en ik grinnikte. " Ermm, Yeah I think so, wait a moment" zei hij, vroeg wat aan de man die naast hem stond, " Yes, they're here already, they're in their room" zei hij, en meteen maakte Danielle een vrolijke kreet. " Tori, come on, you're going to meet my boyfriend," zei ze, en trok me enthousiast mee. Hailey en Mona liepen ook mee, en Danielle klopte ongeduldig op een deur, waardoor, Hailey, Mona en ik haar uitlachte. Toen de deur openging, omhelsde Daniele meteen de jongen, tot dat ze besefte dat het Liam niet was. Ik had genoeg info van Laura gekregen om nog te weten dat harry was. " Hey, Dani, what a warm welcome, " zei de jongen grijnzend, " yeah, sorry Harry" zei ze beschaamd, en keek toen ongeduldig langs hem heen. " Oh, you're here for Liam, " zei Harry, Quasi teleurgesteld, en ging expres wat meer in de deur staan. Wij moesten lachen maar Danielle raakte nog ongeduldiger, " Dani" riep Liam, al en duwde Harry aan de kant waardoor wij moesten lachen en omhelsde toen zijn vriendin.

Ik keek glimlachend naar het koppel, en Hailey keek ook vertederd. " Okay, enough enough, I'm already really jealous," zei Hailey waardoor ik moest lachen. " what a," hoorde ik, en toen verscheen er een jongen in de deuropening, volgens mij was het Zayn Malik. " Owh, de lovebirds reunion" zei hij, en grinnikte. " can we come in, or is the party going to be in the hall," zei Mona, echt zij had opmerkingen. " well, axially we asked for a discobal in the hallway, " zei Harry, Daniele en Liam, lieten elkaar los, en Dani keek me glimlachend aan. " Tori, well this is Liam," zei ze en glimlachtte, ik keek naar de jongen die zijn hand naar me uitstak ik nam hem aan, en glimlachte. " so your the new dancer, where Dani always talks about " zei hij, en keek me grijnzend aan, en ik grinnikte. " I'm Harry" zei de jongen, 1 seconde nadat Liam mijn hand had los gelaten, stond hij al voor me en pakte mijn hand vast waardoor ik moest lachen, en de andere ook. " Nice to meet you, " zei ik, en glimlachtte.

Toen liepen we hun hotel kamer in, en ik zag nog 2 jongens, de 2 kwamen al op ons af, en gaven de Hailey en Mona een knuffel, " Hey I'm Louis," stelde de jongen zichzelf voor, en trok me ook in een knuffel, ik schrok maar gaf hem een knuffel, " Tori," zei ik, " Oh so your Tori," zei hij grijnzend, ik draaide me naar Danielle. " Dani, what did you al tell them?" vroeg ik, waardoor iedereen moest lachen.


Wow dit is lang geleden,
sorry, maar ik ga me concentreren op deze story,
want ik heb een hele leuke verhaallijn vind ik zelf dan ,
thanks, dat jullie zijn gebleven en jullie gaan veel meer hoofdstukken verwachten de komende tijd
xx

Reageer (3)

  • Senermes

    nice,
    ben nieuwsgierig geworden, benieuwd naar meeer :)

    1 decennium geleden
  • JavaddM

    Leuk, verder!

    1 decennium geleden
  • Wanderlustx

    hihi leuuuwkk :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen