Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • Whitehall

    Mooooii !!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • CandyFloss

    je staat niets voor niets in de top! Super verhaal! echt waar! X

    1 decennium geleden
  • Xanthan

    Wat je het beste met kritiek kan doen is aan die mensen vragen wat ze dan vinden dat beter kan. Als ze dan niks zinnigs terug weten te zeggen, hebben ze ook geen reden om neerbuigend over jouw verhaal te zijn en moet je je schouders erover optrekken. Als ze wel iets te zeggen hebben, moet je er de dingen uithalen waarvan je zelf beter kan worden, waardoor het uiteindelijk alsnog positief uitpakt. Ik weet dat het moeilijk is, maar proberen kan geen kwaad! (flower)

    Als je maar weet dat ik je story nog steeds übertastisch vind, en dat dat echt niet gaat veranderen. (Ookal ben ik nu minder op quizlet.. Ik heb het twee dagen volgehouden! Maar ik had een 7,3 op mijn oefenexamen Engels, en daarmee zou ik gewoon keihard mijn diploma halen, dus partyyyy!!)

    Maar serieus... Wat is er met de lay-out van de verhalenlijst gebeurt? Ik zou mijn story aanpassen en ik schrok me dood...

    La-la-la-love youuu..
    xx

    1 decennium geleden
  • Shireen

    How could they? Your stories are amazing <3

    1 decennium geleden
  • batbucks

    dit verhaal is echt super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen