Foto bij Choice 196

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (44)

  • KusjeeMerel

    ik wil naar de ema's

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    mag ik wat zeggen... over die moeder...? vieze vuile b¡tch...

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    Omg! Omg! Jij stom kind! Hoezo doe je dit? Dit slaat nergens op! Ik bind het echt even niet meer normaal! Hoe durf je zulke belachelijke fucking goede verhalen te schrijven?! Ik ga je aan klagen! En ik meen het serieus ik heb er een goede reden voor! Woensdag ochtend zag ik dit verhaal staan (ik zag hem al wel eerder staan maar ik wou hem noet lezen aangezien je titel irritant vond! Het waren drie korte woorden! -.- en ik irriteerde me er kapot aan dat het maar drie woorden waren dus dacht ik... Ik lees dat verhaal niet... Maar op woensdag morgen dacht ik... Iris doe eens gek lees dat verhaal) en ik begin te lezen... En ik kon serieus niet meer stoppen! Ik heb heel woensdag en donderdag gelezen en maar 5 uur geslapen in totaal in die dagen want ik moest en zal dit o zo goede verhaal lezen. Ik overdrijf nu niet want ik heb woensdag nacht uit eindelijk 4 uur geslapen en vanacht maar 1 uur! -.- dus kk ben moe! Maar ik heb wel dit belachelijk goede verhaal uit. Huuu... Nu heb je abo er bij! :) love it babe! Ga zo door je bent echt een top schrijfster en niemand heeft daar wat tegen! Ik las the fate ook en daar was ik ook al verslaaft aan dus dat zegt wel wat! Pleas maak ook een deel vier anders overleef ik het niet!
    Lots of love
    Een van je trouwe en trotse abotjes! :)

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Snel verderr ! ;d

    1 decennium geleden
  • Destiel_

    Ik hoop het ook, ookal ben ik van België!
    Ik kom dan gewoon een dagje naar Nederland! :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen