Foto bij Hoofdstuk 18

Hiiiii
Sorryyyyyy!! Echt, I'm so ashamed I let you down! Maar het werd toch nog een hele drukke vakantie....
IK GING NAAR ONE DIRECTION IN AMSTERDAAAAAM<3<3 HET WAS ZOOOOO GEWELDIIIIIIG<3<3<3 :D
Is er nog iemand die is geweest? En waar zat jee?
Ik vak 202, rij 8, stoel 45:D
Sorry, dat moest er toch echt even uit! ;) :)
Maar omdat het zo super lang is geleden dat ik heb geactiveerd, hier een extra lang hoofdstuukk!
Xxx

´Was het gisteren nog gezellig?’ vroeg Niall tijdens het ontbijt. Harry en ik keken elkaar aan, en hij gaf me een knipoog. ‘Ja hoor,’ zei ik onschuldig en at verder. Nadat ik klaar was, ging ik weer naar m´n appartement. Al snel ging m´n mobiel af. Ik keek wie me belde, en kreeg ik big smile op m´n gezicht toen ik zag wie het was. Ik nam op en riep blij: ´Louis!´ ´Zusjeee,´ hoorde ik Louis ook blij roepen. Ik moest lachen. ´Is het leuk daar?’ vroeg hij. ‘Ja heel erg!’ riep ik blij uit. We praatten een poosje over hoe het thuis ging, en hoe het hier was. Er ging een raar gevoel door mijn buik. Ik moest het gewoon vertellen. ‘Eh, Louis?’ begon ik voorzichtig. ‘Wat is er?’ vroeg Louis nu serieuzer klinkend. ‘Ikeh. Ehm.. Ik ben een soort van ontmaagd door Harry.’ Het bleef heel even stil. ‘Schattige krullen Harry?’ vroeg Louis toen. ‘Ja,’ lachte ik, waarschijnlijk het meest door de zenuwen, maar ook door de manier waarop Louis het zei. ‘Hou je van hem?’ vroeg Louis toen. Ik hoefde er niet over na te denken. ‘Ja. Heel veel.’ Ik kon voelen dat Louis glimlachte, en dat gaf me een goed gevoel. ‘Dan is het goed,’ hoorde ik hem zeggen. Ik moest er ook van glimlachen. Het bleef een poosje stil. ‘Ik moet maar weer ophangen. Ik ga shoppen met Eleanor.’ ‘Is goed. Doe haar de groeten, en veel plezier,’ zei ik. ‘Dankje schat. Jij ook!’ hoorde ik Louis zeggen. ‘Doei,’ zei ik. ‘Doei klein zusje van me,’ hoorde ik Louis nog zeggen. Toen klonken de piepjes wat betekende dat hij had opgehangen. Ik legde m’n mobiel weer weg en pakte m’n spullen. Vandaag gingen we weer filmen. Sinds die eerste zoen met Zayn, hadden we veel vaker moeten zoenen. Het voelde nu gewoon vertrouwd. Harry kwam de kamer binnen. ‘Kom je?’ vroeg hij en plantte zijn lippen op de mijne. Maar met Zayn voelde het toch minder goed dan met Harry. Als ik met Harry zoende, verdween de hele wereld even. Het leek dan of Harry en ik in de wolken zweefden. Hij haalde zijn lippen weer van de mijne af, en we liepen samen naar beneden. We liepen naar het strand en gingen weer filmen.

´Hey schat,´ zei Zayn, waarna hij zijn lippen op de mijne drukte. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en zoende terug. ‘Wil je wat drinken?’ vroeg hij. ‘Lekker,’ zei ik dankbaar. Zayn liep weg, en Harry kwam aanlopen. ‘Hii!’ riep hij blij uit. ‘Heeyy!’ riep ik blij terug. We omhelsden elkaar. Harry was gewoon zo´n hele goede vriend. Een echte hele goede, snap je wat ik bedoel? Ik hield van hem op een bepaalde manier, en kon hem alles vertellen. ‘Wie is dat?’ vroeg Harry. ‘Wie?’ vroeg ik om me heen kijkend. ‘Dat meisje die bij Zayn staat,’ zei Harry. Ik volgde Harry’s blik en zag wat Harry bedoelde. Er stond een meisje dicht bij Zayn, een beetje té dichtbij. Al helemaal omdat ze heel knap was. Ze had lang zwart haar, was gebruind door de zon en ze had gewoon een perfect lichaam. Ik werd er een beetje onzeker van. Ik draaide mijn hoofd weer naar Harry, ´Ken jij haar?’ het kwam er wanhopiger uit dan dat de bedoeling was. ‘Nee, anders zou ik jou niet vragen wie het was,’ zei Harry, half lachend, maar toch ook serieus. Ik keek weer om en zag het meisje nog dichter bij Zayn staan. Ik zag hun lippen bewegen, ze waren dus aan het praten. ‘Waar zouden ze het over hebben?’ vroeg ik Harry. ‘Nou, het meisje probeert overduidelijk Zayn te versieren,’ zei hij. Ik gaf hem een dodelijke blik. ‘Maar Zayn zegt vast dat hij een vriendin heeft een beeldschone, die nog knapper is dan haar,’ zei Harry snel, proberend het goed te maken. Ik schudde m’n hoofd met een lachje. ‘Ja, je hebt vast gelijk,’ zei ik. Ik zag Harry opeens geschrokken kijken, zijn mond viel open. ‘Ik weet niet of ik net wel gelijk had,’ zei hij, nog steeds in shock, en ergens naar starend. Ik volgde zijn blik en zag wat hij bedoelde. Er ging een schok door me heen. Ik zag daar namelijk Zayn en dat meisje zoenen. En het zag er niet naar uit dat Zayn het niet wilde. Ik voelde tranen opkomen die ik probeerde tegen te houden, maar het lukte niet. Ik voelde Harry’s hand op m’n schouder. Ik draaide m’n hoofd om, en keek hem aan. ‘Het spijt me Daisy. Het is een loser. Ik wist dat hij flirty is, maar dit had ik nooit gedacht,’ zei Harry. Hij sloeg zijn armen om me heen, en ik liet mijn hoofd op zijn borst rusten. ‘Ik wil hier weg,’ zei ik snikkend. Harry knikte, ‘Ik breng je wel terug met de auto.’ We liepen naar zijn auto toe, en ik stapte in. ‘Wacht even, ik ben zo terug,’ zei hij, en hij liep terug het strand op. Ik zag hem naar de bar lopen, naar Zayn toe. Harry onderbrak hun zoen door te gaan schreeuwen. Wat hij zei kon ik niet horen, maar het was geen gezellig praatje. Zayn keek geschrokken op naar Harry, die hem meteen een klap gaf. Zayn’s hand ging naar zijn wang terwijl het meisje geschrokken toekeek. Harry ging door met schreeuwen, druk gebarend. Ik zag Zayn klein worden, zo had ik hem nog nooit gezien, hij was altijd stoer, behalve nu. En ik had Harry ook nog nooit zo gezien. Normaal was hij zo vrolijk enzo, maar nu was hij echt woedend. Na een aantal minuten liep Harry weg van Zayn, nadat hij hem nog een stomp met zijn vuist had gegeven. Als snel kwam Harry bij de auto aan, en stapte in. ‘Zo, die heeft zijn lesje geleerd volgens mij,’ zei Harry. Op mijn gezicht ontstond een kleine glimlach. ‘Dankje Harry, echt heel lief.’ Hij lachte naar me en gaf me een knuffel, ‘Voor jou altijd schat. Het is gewoon een klooio.’ Ik knikte, en omhelsde hem nog wat beter. Na een klein poosje startte Harry de auto en reden we weg.

Reageer (1)

  • agirlx

    lijkt me eigenlijk een leuke film om te zien ;$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen