12 Mei<3 Ben ook de hele tijd op quizlet!

Ik heb geprobeerd weer verder te studeren maar na een uur ben ik weer met de bus naar huis te gaan.
In de bus zat iedereen me aan te kijken ik had de neiging om te schreeuwen: JA IK BEN JONG BOEIT HET? en dan te spugen in een of ander gezicht.
Eenmaal thuis ben ik op bed gaan liggen toen er een vreemd telefoontje uit griekenland kwam....
Het was mn vriendje0.o SHITT dacht ik.
Hij vroeg hoe het met hem ging ik vertelde het in de hoop dat ik een verhaal terug kreeg.
hing hij tussendoor op!
Toen ging ik tv kijken en het was WONDERBAARLIJK!!
Ik voelde getrappel het deed wel even zeer maar sinds dat heb ik er gewoon wel even zin in.
Ik heb er vertrouwen in dat ik een leuk kindje krijg<3
Ik viel in slaap en werd wakker van de 2de trappel toen ik ineens moest spugen!
Het was een mega boodschap.
toen ben ik gaan koken ik at worteltjes met aardappels en appelsap xD
Toen heb ik yoghurt op en naar mijn moeder gebeld dat ik de eerste trappetjes voelde.
Toen moest ik snel ophangen want ik moest weer heel vee spugen.]
Het ging een tijd goed maar nu komt door te trappels de hele tijd spuug dus als ik ff niet reageer op Q weetje waarom!
Nou dit was t ik ga tv kijken!


XXX

Reageer (7)

  • Kaeru

    De idioot :@

    Ik vind het best heftig allemaal....ikzelf ben 15 en ik moet er echt niet aan denken dat ik dan over een jaar zwanger zou zijn ofzo....
    Respect en heel veel succes/geluk enzo! (H)

    1 decennium geleden
  • ImShocked

    Thnxx,
    Nee hij heeft me laten vallen!:c
    Ik wist altijd al dat hij fout was.
    Maar blijkbaar was de zwangerschap door de seks daarvoor met condooms maar hij had ze stuk gemaakt D: door GTST HET GAF HEM EEN IDEE!!

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    Hmm. Ik vind het toch sterk van je dat je ermee doorging.
    Dus je vriend heeft je laten vallen? Of zijn jullie nog steeds samen? (:

    1 decennium geleden
  • ImShocked

    Ik weet alleen niet zeker of ik die laat zien.

    1 decennium geleden
  • ImShocked

    Ik heb een blauwe mat waar ik op beval in huis en een band van mn mama gekregen mijn zus maakt een filmpje van de bevalling die ik aan jullie laat zien xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen