Foto bij Schoolfeest!

Lilly heeft een schoolfeest en ze weet niet wat ze aan moet trekken.. tot ze een vreselijk cadeau van haar moeder krijgt!!

Het is woensdagmiddag, Lilly zit achter haar computer en verveelt zich. normaal heeft ze op woensdag les tot 4 uur, maar door rapporten vergadering waren ze om 1 uur al uit. Morgen avond is er een schoolfeest, iedereen gaat er heen, dus Lilly ook. Het thema is halloween/fout. ze weet niet wat ze aan moet trekken! haar vriendin Melanie gaat als heks, Lisanne gaat als elfje en Emily als spook. lilly is hopeloos, ze heeft geen verkleed kleren en gewone kleren is te gewoontjes. Ze hoort dat haar zusje Lieke (5) haar roept, lilly is vandaag jarig en ze krijgt zometeen haar cadeautjes. Als ze benenden komt eten ze eerst chocolade taart. daarna krijgt ze haar cadeautjes. van haar zusje krijgt ze een tekening en een geverfd ei, van haar broer Jannick (16) krijgt ze een GIRLZ en een douchgel van nivea en van haar vader een roze horloge. lilly is super blij met de cadeautjes, maar dan haalt haar moeder nog een laatste cadeautje te voorschijn. ze roept heel hard gefeliciteerd en laat je beloven dat je het aantrekt op het schoolfeest. Mooi, heb ik iets om aan te trekken denkt Lilly, maar ze weet nog niet wat er in zit. langzaam scheurt ze het papier er af. het enige wat ze ziet is gele stof. ze begint het uit te vouwen, maar ziet nog niet wat het is. EN EN!!!! roept haar moeder. ík weet niet wat het is stammelt Lilly. haar Moeder helpt haar met het aantrekken, het zit heel raar en haar broer en zusje liggen op de grond van het lachen. ook haar vader loopt rood aan. Lilly rent verschrikt naar de spiegel en ziet..... een grote badeend! O NEEE!!!! denkt Lilly. ik had het kunnen weten! mijn moeder maakt nooit eens iets normaals!!!!!!!! maar ze heeft beloofd het aan te trekken dus ze moet wel. de volgende dag verteld ze het aan haar vriendinnen die ook meteen in een deuk liggen. nou fijn is dat denkt Lilly loop ik mooi voor gek vanavond denkt ze boos. de dag kruipt voorbij en dat is het zover ze moet zich omkleden voor het schoolfeest. chagerijnig trekt ze het badeend pak aan en gaat naar het schoolfeest. als ze binnenkomt kijkt iedereen haar aan en barst in lachen uit. ze schaamt zich rot!! ze loopt door de menigte heen en loopt zo ver mogenlijk bij de dans vloer vandaan. ze kan nog maar net haar tranen in houden, haar moeder moet ook altijd alles verpesten denkt ze boos. maar dan ziet ze iets zitten achter de hoek. ze loopt erheen en ziet een jongen zitten. hij is verkleed als kikker, het ziet er heel komisch uit en ze moet bijna lachen. maar ze bedenkt op tijd dat zij er net zo bij loopt. Ze begint tegen de jongen te praten, en het blijkt dat hij het zelfde probleem had en dat hij een wedenschap verloren had en in dit pak moest komen. ze kan het gezicht ban de jongen niet zien, maar als hij zijn masker af doet ziet ze dat het Michael is. de jongen uit 3E waar ze al zo lang verliefd op is. ze begint te blozen. dan vraagt hij haar of ze met hem wil dansen. daar zegt ze geen nee tegen en even later staan ze te dansen op dance muziek. De DJ gaat uit zijn dak en heeft een mega stereoinstallatie in de kantine gezet en iedereen gaat uit zijn dak!!!
als Lilly 's avonds in bed ligt glimlacht ze tevreden. ze was blij dat het toch nog een geslaagd schoolfeest was en ze gezoend heeft met Michael! de liefde van haar leven.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen