Foto bij • O9

Hellooo! Ik ben morgen (maandag) voor één week naar Berlijn toe, met alle derdeklassers. Dan gaan we overal heen en dingen doen, dus dan kan ik ook niet verder schrijven. Tot nu toe heb ik al tot hoofdstuk 25 geschreven, dus ik heb veel hoofdstukjes klaar liggen. Ik weet niet of we wifi hebben in het hotel, dus ik kan niet garanderen of ik hoofdstukken online zet. Dus ik ben vrijdag weer back in Nederland en kan weer volop schrijven! Dan had ik nog een vraag. Zouden jullie 16+ stukken willen of het gewoon weglaten. Het is aan jullie en ik kan nog alle kanten op met het verhaal, dus ik wil graag jullie mening horen. Morgen 8 uur in de bus zitten, gezellig haha. Er gaan 81 leerlingen mee en van de 81 maar 7 leerlingen. Als ik dat zeg tegen mensen kijken ze mij echt zo aan van: wow, waar zit jij op school? Haha, nou op een jongensschool. Nou niet echt een jongensschool, maar merendeels zijn het jongens. Ik zit op een school waar de opleidingen, Bouw, Metaal etc. word gegeven en dat doen merendeel jongens. Wow, ik praat weer teveel haha. Dus deze week ben ik er eventjes niet, maar volgende week gewoon weer. Ik denk dat ik nog wel wat ga schrijven op mijn mobiel voor deze story, want ik móet gewoon schrijven. Ik weet niet wanneer, maar goed haha.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Lightnings

    if anybody says they don't want 16 + they're lying.

    1 decennium geleden
  • Ollie

    Kudoo ghehe

    1 decennium geleden
  • 1DBELIEVER

    jaa 16+ lijkt me leuk xx

    1 decennium geleden
  • batbucks

    En veel plezier in berlijn .x

    1 decennium geleden
  • batbucks

    Ik wil wel 16+
    Ja ik weet het perv...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen