Foto bij Elena Daniëls || 120

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • StylesNicole

    Tjaaa,

    juist je vriendin die jou al 10 jaar kent, zou moeten weten dat jij niet lekker in je vel zit als je al een lange tijd stil bent of afwezig. Ik snap ook wel dat dat voor haar misschien niet altijd even gezellig is, maar jouw geluk gaat toch voor? Ik weet niet of je vriendin weet wat je problemen zijn. Als dat niet zo is, moet je dat misschien wel vertellen. Dan weet ze waarom jij je zo voelt en zo doet en voelt zij zich niet buitengesloten.
    Weet ze dit allemaal al lang....
    Tja, dan is het best een slechte vriendin dat ze je dan nu laat vallen!
    Als je wilt praten, mij mag je ook altijd een berichtje sturen.

    En je verhaal blijft echt geweldig!
    X

    1 decennium geleden
  • _Maybe

    Ga naar haar toe op een onverwachts moment en gooi er alles uit. Zeg alles tegen haar echt álles. Als ze het dan nog niet begrijpt en je vergeeft, is ze geen echte vriendin. En onthoud: je moet jezelf nooit voor iemand veranderen! Gewoon altijd jezelf blijven!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Omg, die foto van Zayn.
    To many Zayn feelings <3
    +kudo.
    xx.

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Germ.
    Nou wat een fijne vriendin. Sorry hoor.
    Maar dat noem ik dan geen vrienden.
    Sorry, dat ik zo moet zeggen.
    Maar als je over iets wil praten mijn pb staan open.
    Please snel verder...
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen