Foto bij 001.

Met mijn zware weekendtas en m'n telefoon in m'n hand sta ik op 'Gare du Nord, Paris' wachtend op een taxi. Ik had hier beter over na moeten denken en Paul van te voren in moeten lichten. Nu was hij te druk bezig met de jongens en kon hij er echt niet even tussen uit. Een taxi krijgen hier in Parijs is een hel. Eindelijk na een paar minuten wachten stopt er een taxi voor me en stapt er een man uit. 'Let me help you madame.' Zijn franse accent is zwaar te horen. Ik schenk hem een vriendelijke glimlach waarna ik hem mijn tas overhandig. Ik kijk toe hoe hij mijn tas achterin legt en daarna de taxi weer in stapt. Ik loop ook naar de taxi en doe de deur open om achterin te gaan zitten. 'Where to?' vraagt hij als ik eenmaal zit. 'Hôtel Amour, s'il vous plaît.' Ook al heb ik al vijf jaar frans gehad, mijn uitspraak is niet zo geweldig. Gelukkig begrijpt hij het en rijd hij de parkeerplaats van het treinstation af. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en krijg meteen een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat ik een berichtje heb van mijn vriend. I miss you love. Ik zie hoe de taxi chauffeur me bekijkt in de spiegel. 'You're visiting someone here?' vraagt hij. Ik knik. 'My boyfriend.' De man knikt waarna hij even kort glimlacht en zich weer op de weg richt. Ik stuur snel een berichtje terug voordat ik m'n telefoon weer in m'n jas zak stop. Na enkele minuten rijden we langs een hotel waar een hele groep meisjes voor staat te schreeuwen. 'I heard there's some new boyband staying here.' zegt de taxi chaffeur terwijl hij naar de gillende meisjes wijst. Ik glimlach. 'Yeah, I heard that too.' 'Well this is the hotel madame.' Ik geef hem een glimlach waarna ik hem zijn geld geef. 'Thank you monsieur.' Ik stap uit, haal mijn weekend tas uit de achterbak en kijk toe hoe de taxi wegrijd. Als ik me omdraai zie ik pas hoeveel meisjes er echt staan. Ik grinnik even in mezelf terwijl ik me tussen de hordes meisjes door duw. Als ik erdoor heen ben en vooraan sta zie ik Carl staan. Hun tweede bodyguard. Al gauw heeft hij door dat ik er sta en komt hij naar me toegelopen met een glimlach op zijn gezicht. 'Hey.' zeg ik terwijl ik terug glimlach. 'I'm sorry that I couldn't pick you up, first need to get my license.' zegt hij met een spijtige blik. 'Don't worry about it pal, you're not the only old man without a license.' Hij lacht even en helpt me dan om over het hek te klimmen. 'Next time we should have a better plan with this.' zegt hij terwijl hij even grinnikt. Ik land netjes weer op de grond en grinnik ook. 'I like climbing over fences though.' 'Oh my god, you're Skylar right? Harry's girlfriend?' Ik draai me om en kijk naar het meisje dat dit net vroeg. Ik glimlach naar haar en knik. 'Yeah, that's me.' De meisjes om haar heen beginnen ineens te gillen en reiken allemaal hun handen naar me uit. 'You're so lucky.' 'Can I get a picture with you?' 'Can you say hi to Harry from me?' 'I love you.' Ik lach als iedereen ineens door elkaar heen begint te gillen. Carl pakt mijn pols beet terwijl hij me naar de ingang van het hotel begint te trekken. Snel schreeuw ik nog even wat naar de meisjes. 'I'm sorry. Next time okay?' De meisjes beginnen weer te gillen en ik schud even mijn hoofd. Ik herken dit gedrag heel goed. Zo was ik namelijk eerst ook. Een echte fan-girl.

Ik denk dat elk meisje wel fantaseert hoe haar leven eruit ziet als ze Harry's vriendinnetje zou zijn en daarom kwam ik op het idee om gewoon een verhaal te maken zoals het echt zou kunnen gaan en met heel weinig drama haha. Natuurlijk moest ik wel een naam kiezen want ik vind dat y/n altijd zo raar! Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden (:

Reageer (7)

  • biancadokkum

    Super geweldig mooi en goed geschreven <3

    1 decennium geleden
  • Rooz1996

    abooo :D

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Like it! Nieuwe abooo!
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • ManonMaeter

    Hihi een geweldig idee! :D

    1 decennium geleden
  • batbucks

    Oh lijkt me leuk, een verhaal met niet te veel drama :)

    Snel verder .x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen