Foto bij 002.

Eenmaal binnen laat Carl mijn pols los en draait hij zich naar me om. 'They're nuts.' zegt hij terwijl hij grinnikt. Ik knik. 'I'm already used to it I guess.' Carl knikt waarna hij op de bank in de lobby gaat zitten. 'The boys are already at the Palais.' Ik lach als hij het op zijn Frans probeert uit te spreken. 'Your French is even worse than mine dude.' Hij lacht. 'I will show you Harry's room and then we will take a cab to the Palais.' 'Okay.' Ik volg hem naar de trap waar we naar boven lopen. 'Room number 6 right here.' zegt hij terwijl hij naar de deur wijst. 'I managed to get an extra key for you.' 'Thanks.' zeg ik met een glimlach. 'I'm going to fresh up a bit alright?' Carl knikt. 'I will see you down in the lobby.'

Nadat ik een ander setje kleding aan heb getrokken, m'n make-up wat heb bijgewerkt en m'n haar wat heb gekamt loop ik de trap weer af. Carl zit op dezelfde bank een krant te lezen. Een Franse krant. 'Can you even read that?' vraag ik lachend. Hij kijkt op en grijnst. 'No, I just look at the pictures.' Ik lach terwijl we samen naar buiten lopen. Dezelfde meisjes staan nog steeds buiten en ze beginnen meteen te schreeuwen als ze ons zien. Weer begint iedereen door elkaar te gillen. 'Oh my god, Skylar can you please give this to Harry?' 'You and Harry are really my otp.' 'You're so pretty.' 'Can you follow me on twitter?' Ik wijk even van Carl's zijde en loop naar de meisjes toe. Ik neem de blaadjes met twitternamen aan en stop ze in m'n tas waarna ik even met een paar meisjes op de foto ga. 'Come on Sky.' hoor ik Carl zeggen. 'You girls should go to the Palais already. The boys are not here anymore.' zeg ik met een spijtige blik. De meisjes knikken en bedanken me. Ik geef nog snel een knuffel aan een meisje waarna ik weer achter Carl aanloop. Meteen houd hij een taxi aan en stapt hij in. 'Hoe doet hij dat toch?' mompel ik in mezelf. 'Huh, did you say something?' vraagt Carl. Ik schud mijn hoofd waarna ik ook de taxi in stap. Na even te hebben gereden komen we aan bij 'Palais Omnisports de Paris-Bercy'. Hier staan nog veel meer meisjes dan bij het hotel en Carl helpt me er weer doorheen. Als we aankomen bij de ingang voor de V.I.P laat de bewaker ons er gelijk door. Waarschijnlijk kent hij Carl wel. Als ik me even omdraai zie ik dat er veel meisjes me dreigende blikken geven. Ik draai me weer en probeer het maar te negeren. 'Chienne.' hoor ik nog iemand zeggen voordat de deur sluit. Mijn Frans is wel zo goed om te weten wat dat betekent. 'Just ignore them.' zegt Carl terwijl hij een hand op m'n schouder legt. 'You're not a bitch.' Ik geef hem een glimlach om hem gerust te stellen. 'Thank you.' 'They're just jealous.' Ik knik. Op weg naar de kleedkamer doe ik alvast m'n jas uit en leg hem over mijn schouder tas. Als we achter aankomen zie ik Lou staan. 'Hey Lou.' zeg ik met een glimlach. Ze glimlacht en geeft me meteen een knuffel. 'Oh my god, what are you doing here? Harry is going to be so happy to see you.' Ik lach even. 'I couldn't wait anymore so I took the first train here. Where are the boys?' 'They're already backstage looking at Camryn's performance.' Ik knik teleurgesteld. 'Okay, well I just wait till after the concert than.' Ik draai me weer om naar Carl die staat te grijnzen. 'I got one front row ticket for you.' zegt hij terwijl hij mij het kaartje overhandigt. Ik glimlach naar hem. 'Thank you.'

Reageer (5)

  • Kaeru

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven <3

    1 decennium geleden
  • LauwtjeLove

    leuk verhaal!
    snel verderrrrrrrrrr ^^

    1 decennium geleden
  • Dreamability

    Abo! :)

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    I love it!!(H)
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen