Foto bij 004.

Derest van het concert heb ik gewoon mee gezongen en gedanst maar zo vrolijk was ik niet. Zou hij het niet leuk vinden dat ik hier ben? Hij heeft heel de avond niet meer deze richting op gekeken. Zelfs niet toen ze op het plateau boven het publiek hingen. Als ze What Makes You Beautiful hebben gezongen bedanken ze ons nog voordat ze weer het podium afgaan. Als ik snel weg wil lopen houden de meisjes naast me, me tegen. 'Can you please give this to the boys?' 'And can you please take a picture with us?' Ik knik en glimlach terwijl ik het boek van hun aanpak. Ik leg het even op de stoel waarna ik een foto met allebei maak. Ik zie allemaal meisjes deze kant op kijken en lopen dus pak ik snel het boek van de stoel af, zeg ik gedag en loop ik richting de uitgang. Zo snel als ik kan loop ik richting Carl die weer op me staat te wachten. 'So, did you enjoyed the show?' vraagt hij met een glimlach. Ik knik voorzichtig waardoor hij fronst. 'Not so enthusiastic?' Ik haal mijn schouders op terwijl ik het boek tegen me aan houd. 'What's up Sky?' 'When Harry looked at me he didn't smile or anything, he looked at me like I was a ghost and then just walked away.' Carl fronst. 'Are you sure he saw you?' 'Yeah.' 'Well let's just go to him now then.' Ik knik. Samen lopen we naar achter waar ik alleen Niall en Zayn zie staan. Als ze me zien krijgen ze allebei meteen een glimlach op hun gezicht. 'Sky, what are you doing here?' vraagt Niall als ik hem een knuffel geef. 'I'm here to visit you guys of course. I loved the concert.' zeg ik met een glimlach. 'Thanks babe.' zegt Zayn als hij me ook knuffelt. Ik grinnik en haal hem weer van me af. 'Where's Harry?' vraag ik. Niall haalt zijn schouders op. 'I don't know. Haven't seen him after we went off stage.' Ik knik. 'Okay, well I'm going to search for him then. See you guys later.' 'Later Sky.' hoor ik ze alle twee zeggen als ik me al heb omgedraait. Als ik een tijdje heb gelopen zie ik Harry eindelijk staan. Hij staat te praten met een man en draait zich al om, om weg te lopen. Snel loop ik naar hem toe. 'Harry.' roep ik. Hij stopt even, kijkt half om en schud dan zijn hoofd waarna hij weer verder loopt. Ik frons en zet nu een sprintje in om hem bij te houden. 'Harry hey.' zeg ik nog een keer. Ik pak zijn arm beet en draai hem om. Hij kijkt me aan en knippert even met zijn ogen. 'Did I do something wrong?' vraag ik met een frons. Hij legt zijn hand op mijn wang en wrijft met zijn duim erover heen. Als ik naar hem glimlach legt hij zijn hand op mijn schouder en trekt hij me naar hem toe voor een knuffel. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en grijp zijn shirt vast aan de achter kant. Na een tijdje duwt hij me weer van hem af en pakt hij mijn gezicht tussen zijn handen. 'This is not a dream is it?' vraagt hij fluisterend. Ik schud mijn hoofd en glimlach. 'No, this is real.' Hij krijgt een enorme glimlach op zijn gezicht voordat hij zijn lippen op die van mij duwt. Als de zoen word verbroken omdat ik even adem moet halen rust hij zijn voorhoofd tegen die van mij. 'You were there in the crowd too?' vraagt hij terwijl hij zijn handen op mijn heupen legt. Ik knik. 'Yeah, you looked away.' zeg ik sip. Hij stopt een plukje haar achter mijn oor en laat zijn hand weer rusten op mijn wang. 'I'm sorry. It's just that ... everywhere I looked you were there and everytime you actually weren't and I just imagined it. I thought I imagined it again this time but this is so damn real.' zegt hij. Ik lach. 'Really?' 'Yeah .. God I missed you.' 'I missed you too babe.' zeg ik met een glimlach voordat ik zijn shirt pak en mijn lippen weer op die van hem druk.

Reageer (6)

  • Mursal1xD

    Snel veder ~

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Aaah snel verdr + ABO!

    1 decennium geleden
  • batbucks

    Owhhh cute!.x

    1 decennium geleden
  • Dreamability

    Sweety!

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Jeeeej wn their sooo cute together!!
    Nog een stukje??
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen