Foto bij 005.

'I don't want to interrupt but it's time to go.' Snel haal ik mijn lippen van Harry's en draai ik me om. Paul staat toe te kijken met een grijns op zijn gezicht en zijn armen over elkaar. Ik lach en draai me om, om naar Harry te kijken. Er staat een hele mooie glimlach op zijn gezicht terwijl hij naar me kijkt. Ik voel dat m'n wangen warm worden en snel draai ik me weer om naar Paul. 'We're coming.' Paul geeft een knikje waarna hij zich omdraait om weer weg te lopen. Harry pakt m'n hand beet en geeft me een kus op m'n wang. Ik glimlach naar hem waarna hij me mee door de gang achter hem aan trekt. 'I'm so happy you decided to come.' zegt hij ineens. Ik lach. 'Me too.' Als we buiten aankomen hoor ik het geschreeuw van meisjes en zie dat ze allemaal om de hekken heen staan. Niall blijft nog even staan om te zwaaien maar Harry trekt me gelijk het taxi busje in. Liam en Louis glimlachen naar me. 'Hey.' zeggen ze allebei tegelijk. Ik glimlach terug waarna Harry zijn arm om me heen slaat. 'Glad you're here Sky. Harry wasn't the same without you.' zegt Louis lachend. Ik grinnik even en kijk dan naar Harry. 'Aw babe.' Hij lacht ook en schud zijn hoofd.

De rit is al snel voorbij waarna we weer bij hotel Amour aankomen. De fans staan nog steeds buiten maar deze keer zijn het er veel meer. 'Should we sign some autographs before we go inside?' vraagt Zayn. De andere jongens knikken. 'Yeah, they've been waiting for us for quite a while.' zegt Louis. Als het busje eindelijk stopt stappen de andere eerst uit voordat Harry en ik uitstappen. De paparazzi is ook al aanwezig en Harry duwt me meteen een stukje achter hem. 'Keep holding my hand okay?' zegt hij met een glimlach. Ik knik en volg hem naar de deur van het hotel. 'Harry over here.' 'Harry, Skylar how long have you been together now?' 'Get married already.' De flitsen verblinden me haast maar gelukkig zijn we al snel binnen. 'I'm going outside to sign some things okay? You go to our room already.' Hij geeft me nog even snel een kus voordat hij weer door de deur naar buiten loopt. Als ik de kamer inloop trek ik m'n kleding meteen uit en doe ik m'n joggingbroek en Harry's Rolling Stones shirt aan. Ik doe m'n haar in een knot en pak wat watjes om m'n make-up eraf te halen. Als dat gedaan is ga ik op het bed zitten en wacht ik tot Harry terug komt. Ik pak m'n telefoon er weer bij en besluit even wat te tweeten. Show was amazing. It's great to be in Paris. City of Love. Ik zie de deurknop bewegen en daarna vliegt de deur open. Harry komt binnen lopen en gooit meteen de deur dicht. Hij kreunt en haalt zijn handen over zijn gezicht. Ik leg m'n telefoon neer en loop naar hem toe. Ik sla mijn armen om hem heen en hij rust zijn kin op mijn hoofd. 'You're tired huh?' zeg ik terwijl ik snel een kusje op zijn lippen druk. Hij knikt en haalt zijn knokkels over mijn jukbeenderen terwijl hij lieve dingen in mijn oor fluistert. 'You're so beautiful.' Zijn lippen tikkelen mijn oor en ik giechel even. 'You should go to sleep Haz.' Ik voel dat hij glimlacht. 'If you sleep with me.' 'Always.'


Laatste hoofdstukje voor de avond!
Moet nu echt aardrijkskunde gaan maken ):
Kudo hihi?

Reageer (9)

  • kouturekaren

    PLEASE, schrijf verder ! Love it

    1 decennium geleden
  • Elis

    Cutee, nieuwe abbo (:

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Awwww! (':

    1 decennium geleden
  • Depay

    En nog een nieuwe abo.

    1 decennium geleden
  • Coleta

    @ Mursal1xd

    The feeling is mutual. 0.o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen