Lasse Schöne
‘Ik hou ook van jou ’antwoord ik terug tegen haar uit. ‘Hoe voel je je?’ Ik bekijk haar bezorgd. Ze ziet er uitgeput uit wat wel begrijpelijk is. ‘Je mag hier vast snel weg..ik heb namelijk gehoord dat dat ziekenhuis voedsel niet te eten is’ Ik probeer haar op te beuren maar egt lukken doet dat niet. ‘Sorry,dat sloeg egt helemaal nergens op’ Nerveus krab ik even achterop mijn hoofd. De zuster komt rustig binnen en begint met dingen op te schrijven. Ik bekijk de zuster even en daarna vliegt mijn blik terug naar Amelia.

Bianca Hoogendijk
‘Dan neem je op,stoor je niet aan mij ik snap die film toch niet en dan weet je meteen wat ze van je wil’ is mijn enigste reactie. Kort blijf ik tegen hem aanliggen en daarna zet ik mijzelf op mijn knieën. ‘Alleen als ze goed zijn’ antwoord ik uit zonder hem aan te kijken. Zodra zijn mobieltje weer opnieuw als een wilde begon te trillen keek ik hem strak aan. ‘Als jij niet opneemt dan doe ik het,dat getril onder een film is A niet leuk en B het word er niet spannender van’ Mijn blik schoot terug naar de film. Eerst begreep ik er al niets van en nu?,nu snap ik het al helemaal niet. Zo is de hoofdpersoon dood en zo ineens spring levend.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen