Foto bij 016 - She is coming!!!

'Hey! en weet je al iets?' 'nee mijn ouders gaan het er vanavond er over hebben! Hoop echt dat ik mee mag!' 'Ja hoop ik ook! Zou het echt leuk vinden als je mee mag!' 'Ja! oh wacht even Harry mijn moeder wil iets tegen me zeggen!' Het werd even stil aan de lijn, maar al snel was Skye terug. 'Ik mag!!! Als je heel goed op me let!' Ik sprong een gat in de lucht. Skye mocht gewoon mee! ik kon echt niet wachten! 'Tuurlijk! Doe ik zeker weten! Ah! Super cool! Je moet Mia bellen! Om je spullen te pakken! We gaan al weg over 2 dagen!' 'Echt? dat is zo snel al! Ik moet nog echt van alles doen!' 'Hey! Rustig! Je hebt op tour ook genog tijd he!' 'Oke! Dan ga ik nu Mia bellen! vragen of ze morgen komt!' 'Is goed Skye! Spreek morgen! Trusten!' 'Goodnight Harry! Love ya!' 'Love you to!' de verbinding werd verbroken. Ze mag gewoon mee! Ik stuiterde door de hele kamer en toen Louis binnen kwam, keek hij me heel raar aan.
'Wat is er met jou?' 'Skye mag mee op tour!!!!!!' 'Echt?! Super cool!!' Hij begon mee te springen tot we op de grond vielen. Ik vrijfde even door mijn ogen toen ik ze opende zag ik een blije hond voor me staan. 'Loki! Hi beestje!' Ik gaf een een aai over zijn kop en hij liep weg. Ik volgde hem en kwam bij 2 paar voeten uit. Liam en Danielle. 'Waar waren jullie twee zo blij om?' 'Liam Skye mag mee!!' Hij lachte breed, maar Danielle bergeep er niet zo veel van. 'Wie is Skye?'SKye is een meisje wat harry om ver is gelopen toen hij vluchten voor fans. Ze is blind en Harry heeft een oogje op haar' Liam knipoogde naar Danielle en glim lachte naar mij. Ik keek hem boos aan. Ik had helemaal geen oogje op Skye! Echt niet! IK stond op en liep naar boven. Ik moet mijn tas nog gaan pakken en dat is wel handig als je morgen avond weg gaat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen