Foto bij Choice 206

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • LStyles212

    omg ik was zo aant denken, wat is EE zaak?? dus ik denken aan eloise maarjha das maar 1 'e', toen kwam dus dat briljante idee in me op dat het volgens mij E edward E eloise is? volgens mij was dus allang duidelijk en dan voel ik me echt domm....
    maar als niemand dat wist en ik wel dan ben k best wel slim, hahahahaah
    snelverderr<3

    1 decennium geleden
  • Amandatacooo

    Olly Murs! The Script! Waauuww :D

    1 decennium geleden
  • Cherbear

    Wat toevallig, ik luisterde net Olly, The Saturdays en nu luister ik Ed!

    1 decennium geleden
  • xRosemaryx

    Ik ben het eens met BlueMoonx en xUpAllNightx....
    je hebt een leuk verhaal en dat laat het aantal abo's ook zeker zien,
    maar ik vind niet dat je dan ook nog voor kudo's hoeft te vragen...
    Ze worden toch wel gegeven als mensen dat willen..

    1 decennium geleden
  • Glimlach


    is 100 kudo's niet wat veel?
    Ik wil niet veel zeggen, maar je staat echt altijd op nummer 1..

    Jaloers? Ja, want anderen krijgen niet echt een kans hierdoor.
    Maar oke, doe vooral wat je vrolijk maakt.
    BlueMoonx


    Ik denk dat je zonder om kudo's te vragen ook wel aan kudo's komt hoor. Mensen geven kudo's omdat ze iets goed/mooi/origineel/etc. geschreven vinden. Niet omdat ze een volgend hoofdstuk willen. Ik denk niet dat de kudo knop gemaakt is voor dit soort doeleinden.

    Dus... Doe ermee wat je wilt maar ik sluit me aan bij BlueMoonx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen