Foto bij *373* You make me fall in love.

Het allerlaatste deel!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • hiitsfeb

    Prachtig verhaal, alleen heel jammer dat het afgelopen is. Maar dat heb je altijd wel, zowel bij een boek als bij een verhaal. ^^ Maar één ding is zeker: jij hebt talent.

    1 decennium geleden
  • Carrothead

    ik hou egt van je verhaal!!!! ik ben er egt aan verslaafd geraakt ik heb tot 1 uur 's nachts gelezen omdat ik verder wilde en net heb ik het einde gelezen!!! egt respect voor dit verhaal(H)(H)(H)(flower)(flower)

    xxx(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Prim

    Gewelig ik kon gewoon niet stopen ik heb het dan ook in 2! dagen uitgelzen alle hoofstukken . Your a genieus(ofzietsdergelijks)

    1 decennium geleden
  • XoXopeace

    Hee daar, ik weet niet hoe lang ik heb gedaan over het lezen van je verhaal, maar ik moet zeggen dat ik ervan heb genoten. Goed geschreven, erg ontroerend, mooi einde. Ik denk dat ieder meisje hoopt dat het haar ooit zal overkomen (en dan niet zozeer met tom, maar met een jongen in het algemeen). Op het moment ben ik bezig met mijn eigen tom story. Ik heb pas twee delen online gezet, en op het moment weinig tijd om eraan te werken, maar ik hoopte dat je hem kon lezen en je mening kon geven.

    xxx (en bedankt, voor het posten van je verhaal)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    geweldig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen