Foto bij O21

Wauw, "O21" al. Ik moet toegeven dat ik echt zoveel inspiratie heb voor dit verhaal dat ik redelijk snel kan schrijven. In de zin van dat ik snel hoofdstukken activeer achter elkaar. Sowieso ben ik niet aardig bezig. In *WWE had je bij de 5e hoofstuk al echt Larry things en bij *LTWYL bij 10 of 15 of zo. Bij deze duurt het wel even. Maar wat ik dus echt altijd heb is dat als er een Larry kiss en er Larry porn is geweest dat ik dan een beetje half afhaak bij verhalen, ik weet niet. Dan is het altijd hetzelfde verhaal en hetzelfde einde en het trekt me niet zo aan dan..

*Verhaal.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Gunderson

    Awhh ik jank bijna :'-(

    8 jaar geleden
  • Corection

    Oh god, dit ging gewoon echt over de streep. Door wat je omschrijft wat er om gaat in Louis zelf moest ik echt huilen, hoe kunnen mensen toch dingen schrijven waarvan je gewoon moet huilen? Leer het me, alsjeblieft.
    En sowieso is het echt pijnlijk om te lezen, dat.. Tja.
    Louis draait echt door, hij moet echt rust vinden. Harry heeft echt niks gedaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen