Voor de eerste opdracht zullen jullie een gezinnetje moeten maken. Het gezinnetje moet bestaan uit:
-Een vader en moeder
-Twee tieners, (een jongen en een meisje)
-Een peuter ( Hier mag je het geslacht van kiezen, maar het moet een geadopteerd kind zijn, maak dus duidelijk dat je ook echt ziet dat hij/zij geadopteerd is!)
-Een kind (jongetje)
-Een opa.

Waar let je hierbij op?
-Heb je gedaan wat er gevraagd werd?
-Heb je je creativiteit gebruikt?
-Is alles goed gemaakt/afgewerkt?
-Is het duidelijk dat ze familie zijn?
Een aparte opdracht, ik weet het, maar het leek me wel een leuke ^^

Reichenbach

Klik

Reageer (2)

  • Dysphoria

    Ik vind je sims echt heel mooi gemaakt met oog voor details. Dat Aaron het asperger syndroom heeft lijkt me heel interessant om mee te werken, het geeft weer meer mogelijkheden voor naarmate het verhaal van de sims vordert. Toch doet Aaron me een beetje denken aan Stephan van de vorige inzending. Voor de rest vind ik de foto's echt prachtig, buiten het kleine struikelblok van de vierkantjes op de eerste foto.

    Punten: 9

    1 decennium geleden
  • Beckett

    Wauw! Deze vond ik heel goed uitgewerkt. Vooral de opa is echt super gedaan, vind ik. Best een originele verhaallijn, en de sims zelf zijn heel goed gedetailleerd. Alleen zouden de foto's misschien nét iets mooier zijn geweest mocht je die vierkantjes op de achtergrond weg gedaan hebben. Voor de rest is alles goed. Al lijken een paar dingen toch wel een beetje op die van andere inzendingen.

    Ik geef je een 8.5

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen