Zeg me wat je er van vind && wat vinden jullie van Daan's nieuwe haar??

"wat is hier aan de hand en waarom huilen jullie allebij en wat moet Gina beloven?" "uhmm" zeg ik ik wil niet zeggen dat ik zelfmoord neigingen heb dalijk denken ze dat ik gek ben "Gina heeft zelfmoordneigingen ze wil naar haar ouders maar dat mag ze van mij niet doen want ik zou der heel erg gaan missen" "WAT GINA doe normaal ben je gek geworden ofzo" schreeuwt Owen tegen mij ik schrik van Owen's geschreeuw dat ik er nog meer van moest huilen ik sla mijn handen voor mijn gezicht "stil maar Gina het komt goed" zegt Daan. Nils komt naast me zitten en neemt me in een knuffel. Daan staat op en sleurt Owen mee naar buiten ik hoor geschreeuw gevloek en gehuil. nils en Rein lopen ook naar de gang en ik sta op ik loop naar het raam en doe het open ik ga op de vensterbank zitten "ik hoef alleen maar te springen Owen is boos op me die denk dat ik gek ben en Nils en Daan zeggen maar dat ze me noiden missen en dat het goed komt ik hoef alleen maar te springen en ik ben bij ze" op het punt dat ik wil springen trekt iemand me weg. " NEE LAAT ME LOS IK WIL NAAR MIJN PAPA EN MAMA IK WIL DOOD LAAT ME LOS IK WIL SPRINGEN!!" "nee Gina ik laat je niet gaan daar ben je te leuk voor!" ik spartel met mijn benen en sla om me heen "Gina doe rustig!" ik stort in elkaar en begin heeeel hard te huilen ik heb het gevoel dat het nooit meer stopt. ik lig op de grond als ik ineens word opgetilt het is Daan. Hij legt me op mijn bed ik kan niet stoppen met huilen hij komt naast me zitten en legt mijn hoofd op zijn schoot en begint me te aaien over mijn hoofd.ook Daan heeft tranen in zijn ogen hij geeft me een kus opijn hoofd en zegt "Gina je bem zo leuk"

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen