op het concert aangekomen:D

deel 6 veel succes^^


meet bill&co
Melissa en ik komen aan de concertzaal. Er staan wel 1000den gillende thfans op hun favoriete groep te wachten 'oooh, gelukkig dat we niet hoeven aan te schuiven tussen al die gillende fans, tegen dat het concert begin zou ik al doof zijn' melissa: 'jah, ik ook, kom laten we naar binnen gaan langs de zij ingang'. 'ja kom' en ik sleur haar mee naar binnen.
Binnen staat er een kleerkast van een bodyguart ons op te wachten bodyguart: 'heej dames, jullie zullen vast Chan en Melissa zijn' 'ja, dat klopt' antwoord ik. De man laat ons binnen en brengt ons naar de kleedkamers van de jongens en gaat weer weg.
Mijn hart klopt in mijn keel bij de gedachte dat ik binnen 2 minuten gewoon de enige echte bill ga ontmoeten. En dat is waarschijnlijk ook zo bij Melissa, maar voor tom e
Ik klop op de deur en de deur wordt geopend door Tom
tom: 'hee dames, jullie moeten vast die meiden van de m&g zijn' melissa en ik in koor: 'Ja tom, dat zijn wij' tom laat ons binnen en we zien de rest van de groep op de sofa zitten. Bill staat als eerste recht en begroet mij 'hallo, ik ben bill'
'ja, dat weet ik heus wel hoor, ik ben een fan'
tom: 'broertje, ze kennen onze namen wel hoor denk ik' ik: 'ja hoor , jij bent bill(wijst naar bill, jij bent onze player, tom(wijst naar tom, gij zijt georg(wijst naar georg), en gij zijt gustav é(wijst naar gustav)bill: 'zo dames, ga zitten' jij gaat naast bill op de sofa zitten en melissa gaat naast tom gaan zitten.
tom: 'zo meiden, willen jullie iets voor te drinken?' jij en melissa in koor: 'ja graag, cola aub' tom:'oké, komt eraan' en hij verlaat de kamer
bill: 'seg, mogen wij eigelijk weten hoe deze 2 mooie dames heten?' 'oh ja dat is juist, dat hebben we nog niet gezegd *bloost* ik noem chan en mijn bf heet melissa' bill: 'mooie namen' ik en melissa: 'dank u'*bloos*
dan komt tom binnen met 6 colas
hij geeft mij en melissa onze cola en we nemen die aan. Dan komt een bodyguart binnen om te zeggen dat het concert over een halfuurtje gaat beginnen.
'oké succes' zeggen ik en melissa tegen de jongens en we geven ze elk een kus op hun wang en verlaten de kamer
de bodyguard brengt ons naar onze plekken
'oooh, kijk eens melissa we staan gwn op de eerste rij super!!'
de lichten gaan uit en ik hoor de eerste noten van breack away

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen