Foto bij wish × nine

× You jump, I jump. Remember? ×


Vroeg hoofdstukje!
Blijkbaar stonden we gisteren weer in de top,
THANK YOU ALL.

Ik heb straks Chrysostomos,
houden jullie scholen dat ook?
Jammer genoeg zit ik in het vierde jaar en nog niet in het zesde,
dus mag ik geen mensen bekogelen, maar wordt ik bekogeld..
In onze school is het zo ongeveer zelfmoord om vandaag een voet in de school te zetten..
Maar als ik niet levend gecrepeerd wordt, krijgen jullie morgen weer een hoofdstukje! :Y)

Hebben jullie overigens tips voor goede films?
Qua genre: liefst romcom, comedie of fantasy,
maar andere ideeën zijn ook welkom!
xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Zee

    No. Way.

    6 jaar geleden
  • Niallerslove

    Jahoor, de gevoelens komen opzetten! ^^

    7 jaar geleden
  • Fortius

    Chrysostomos, op onze school was het ook echt een slagveld..
    Je zag het plein haast niet meer liggen.
    Filmtips: The Back-Up plan, Baby Bonus, What To Expect When You're Expecting, The Host, Verliefd op Ibiza, Jack and Jill, The Hobbit, Eat Pray Love en dan alles van Nicholas Sparks.
    Hopelijk kan je er wat mee!
    CHOCOLA? Dit is een grapje, toch? Toch?
    Dat is zo'n beetje mijn derde verslaving; naast Harry Potter en jouw verhalen dan (K)
    Love ya,
    xxx

    1 decennium geleden
  • LionPride

    Ik had ook chrysostomos gisteren! :D Maar ik zit wel al in het zesde, dus ik mocht wel leuk iedereen bekogelen, haha. Leuke story, trouwens :)

    1 decennium geleden
  • Bethel

    Wauw! En Pieter is echt cute!
    Het moet dat zwembad trouwens ongelofelijk veel geld, tijd en moeite hebben gekost om deze wens in vervulling te laten gaan! Daarom ben ik zo blij dat alles in dit verhaal mogelijk is. :D Stiekem zou ik dit ook op mijn lijstje zetten, mwhihi, maar een opblaasbadje is dan ook goed. Kinderglijbaan erin zetten en hoppa gaan met die banaan, hahah.

    Filmtips; Silver Linings: the playbook, The Hunger Games, Catching Fire, Slumdog millionair, The Intouchables, Letters to Juliet en alle Batman en Pirates of the Carribean films. Niet precies de genres die jij leuk vind, maar omdat andere films ook goed waren...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen