Foto bij 9.

Tori Ariana Jones


" I'm Niall," zei de blonde jongen, die zich als enige nog niet had voorgesteld. " Oh, so your going to marry my sister," zei ik grijnzend. Ik zag Niall mij al verschrikt aankijken, waardoor ik keihard moest lachen, " sorry, my sister is really obsessed with you guys, and when she heared that I was going on tour with you guys she said literally, Tori if you see Niall, can you ask an autograph and tell him we're going to marry," zei ik, en mompelde " I know she's crazy" er nog achteraan. Het gezicht van Niall ging weer naar normaal en kreeg zelfs een grijns, en de andere moesten lachen. " she's 14," zei ik. " Is she coming?" vroeg hij, " ermm, Yeah wednesday with my best friend," zei ik, en glimlachte. " Wait girls, isn't our luggage stil in the lobby?" zei Hailey opeens, " ermm, yes" zei Mona en toen renden we zonder nog wat te zeggen hun hotelkamer uit, en we gingen met een snelheid de trappen af, en midden in de lobby stonden nog al onze koffers en tassen. We pakten onze spullen en barstte toen in lachen uit, James keek ons hoofdschuddend aan. " girls, " zei hij lachend, we keken hem onschuldig aan, " wel, go to your rooms, tommorow is a long busy day we're going to rehearsal, and do a bit of team bonding," zei hij, en we keken elkaar aan, pakte onze koffers. " what do you mean team bonding?" vroeg Mona, "just like I said, the dancers are going to be a lot more involved this years, so we just want the crew, the acts and the dancers to bond a little bit, " zei hij, we zeiden hem nog gedag en gingen toen naar boven.

Ik pakte het pasje en deed het pasje erin, en het lampje sprong op groen,en de deur ging open. We liepen de kamer binnen, en meteen rende Hailey naar het bed en sprong erop. " O my god, look how big it is, it's almost my whole house" zei Hailey, ze had gelijk het was heel groot, ik grinnikte. " weirdo," zei ik lachend en gooide mijn koffers op het bed, om dan op het bed te gaan zitten. Mona kwam de kamer in, en keek rond, de deur stond nog open dus on ze gewoon naar binnen. "Please, can I stay here tonight, Liam and Danielle " ze wou verder vertellen, maar Hailey stopte haar, " Yeah, you can stay but no details" zei ze lachend. 'S avonds zaten we met z'n allen aan het diner, in de grote zaal van het hotel. " Tori, so you're from The Netherlands,?" vroeg Louis, " Yeah, unfortunately," zei ik, en prikte een pasta pen op mijn vork, en stopte hem in mijn mond. " I liked it," zei Niall, " especially in 2013, when old those girls, were in orange," zei Harry. " I remember that, my sister went to that concert with her friends, " zei ik, " but how did you got on the tour, ?" vroeg Liam, " not that you don't deserve it," zei hij meteen, " No, I understand, ermm I really don't know axially , I just got a letter from the x factor team, maybe because I already danced for the X Factor, in the Netherlands, " zei ik, " or maybe because she's just really awesome," zei Zayn, en ik keek hem met een glimlach aan. " Thanks," zei ik. Hierbij was het onderwerp dan ook afgesloten en praatte iedereen nu door elkaar, en was ik in een gesprek met Zayn, en Mona verwikkeld.

Reageer (2)

  • JavaddM

    Leuk stukje,
    Verder!

    1 decennium geleden
  • Wanderlustx

    awhh Zayn (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen