Foto bij Crash nine

Zayn Malik Pov

Na het ontbijt, dat me echt heerlijk heeft gesmaakt besloten Harry en Louis de kust te gaan verkennen terwijl Niall, Liam en ik naar de winkel zouden gaan. Wat was dat weer mooi verdeeld -huhum-
"Ben je klaar?" Liam steekt zijn hoofd om de deur waarna hij binnenkomt.
"Enkel nog een shirt, als ik mag" antwoord ik. Liam lacht naar me,
"Voor mij hoeft dat helemaal niet hoor" zegt hij en komt voor me staan.
Ik leg mijn handen op zijn heupen en trek hem wat dichterbij.
"Maar de andere misschien wel" fluister ik tegen zijn lippen.
Liam grijnst en als hij me een zoen wilt geven draai ik mijn hoofd weg waardoor de zoen op mijn wang belandt. Ik kijk Liam terug aan en glimlach lief naar hem en geef hem een zoen op zijn zachte lippen. Hij antwoord mijn zoen door me terug te zoenen.
"Ziam, zijn jullie-"
Niall komt de kamer binnen en kijkt ons aan.
"Ohw, sorry" zegt hij verontschuldigend. Ik laat Liam los en kijk Niall aan.
"Geeft niet hoor. We waren net klaar" zeg ik lachend en trek snel een shirt over mijn hoofd.

In de winkel voelt Niall zich in heaven. Onze winkelkar ligt al snel vol met spullen die hij heeft gekozen. Maar goed. Als we aan de kassa komen merk ik het eerst niet op maar Niall tikt me aan op mijn schouder en wijst subtiel naar het meisje dat voor ons staat. "Linn?" Vraag ik en het meisje draait zich om.
"Heey" zegt ze vrolijk als ze ons ziet. Niall en Linn starten meteen een gesprek terwijl Liam en ik verder aanschuiven aan de kassa en betalen.
"Ik moet bij mijn ouders gaan nu" zegt Linn. "Ohw" meteen zie ik de teleurstelling in Niall's blik.
"Is het al beter met je vader?" Vraagt Liam, die de blik van Niall ook gezien heeft. Linn's blik veranderd ook, naar minder vrolijk dan hierjuist. "Nee, het gaat niet zo goed met hem. Het gaat zelfs steeds slechter. Mijn moeder lijdt er ook heel erg onder. Het is rampzalig thuis. Verschrikkelijk." Ze wendt haar blik af naar de grond en probeert haar tranen tegen te houden.
Niall kijkt me aan. Hij kan er niet tegen als andere mensen verdrietig zijn.
"Zullen we anders even meegaan?" Stel ik voor.
"Maar jullie hebben jullie boodschappen bij." Zegt Linn.
"Dat is ook waar, maar..." Liam begint te grijnzen.
"... Ik heb een idee" hij neemt zijn mobiel uit zijn zak en tikt wat nummers in.
"Harry?"-"Wat?"-"Luierik!"-"Kom onze boodschappen halen als je dan toch niets anders te doen hebt"-"tuuttuuttuut, niets te maren, wij gaan Linn helpen thuis, je kan ook eens je handen uit de mouwen steken."-"Ja, Louis ook"-"Haast je maar"
Hij legt af en kijkt Linn aan.
"Ze komen onze boodschappen ophalen. Veronderstel ik?" vraag ik.
"Hoe raad je het toch steeds?" antwoord Liam "We komen je helpen thuis. Je vind het toch niet erg?" Vraagt Niall. Linn glimlacht wat breder.
"Tuurlijk niet"
Ik zie duidelijk dat ze er blij mee is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen