Vibden jullie het eigenlijk wel leuk? x

"ohja Gina mijn moeder zei net dat je vandaag naar die begavenis ondernemer moet om alles te regelen enzo" zegt Rein "oh maar dat kan ik toch helemaal niet alleen ik zit alleen maar te janken" de tranen schieten gelijk in mijn ogen "luister Gina als je wil willen wij wel met je mee en ik vraag wel of mijn moeder ook mee gaat om te helpen met regelen enzo is dat goed?" "ja graag jullie zijn zo lief voor mij echt wauw en jullie kennen me eigenlijk helemaal niet goed" ik ga uit mijn bed en loop naar het raam ik doe het raam open en ga weer op de vensterbank zitten " NEE GINA NIET DOEN!!" ze komen allemaal op me afgerent en trekken me weg "jongens jongens rustig ik zat hier vanacht ook gewoon om na te denken vanacht zat ik hier en toen waren er 2 sterren dicht bij elkaar en die straalden heel erg ik weet zeker dat het mijn ouders waren" ik ga weer zitten en nils komt naast me zitten "weetje Gina ik denk ook dat het je ouders waren" hij geeft me een knuffel de jongens komen achter me staan en Owen zegt "Gina nogmaals sorry van gister ik schok gewoon heel erg ik was bang bang dat je echt zelfmoord zou plegen vandaar echt echt sorry!" "Owen het geeft niet echt niet ik snap het zo zou ik ook reageren hoor echt het geeft niet voel je niet schuldig!" "nou hup hup ik ga me aan kleden enne zeg over dat zelfmoord niks tegen je moeder en chrisje alsjeblief" zullen we niet doen wij gaan ook omkleden tot zoo" ze geven me allemaal een knuffel daan geeft me nog een kusje op mijn hoofd en zegt "vandaag wordt een zware dag maar ik ben der voor je echt!" "weet ik Daan weet ik" als ook Daan mijn kamer uit is loop ik de kast in wat doe ik aan goeie vraag goeie vraag.....

Reageer (1)

  • Reinlicious

    Aw! Gauw verder jij=)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen